ارسال به دیگران پرینت

سارق | کشف 150 فقره سرقت لوازم خودرو

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق لوازم خودرو و یک مالخر اموال سرقتی با کشف 150فقره سرقت خبر داد. سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: 15خردادماه امسال پرونده‌ای مبنی‌بر دستگیری یک نفر مظنون به سرقت داخل خودرو در کلانتری104 عباس‌آباد تشکیل و به دستور بازپرس دادسرای ناحیه34 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سارق | کشف 150 فقره سرقت لوازم خودرو

. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود: گزارش اولیه کلانتری حکایت از آن داشت، ماموران گشت کلانتری حین انجام ماموریت و گشتزنی به یک دستگاه خودروی پراید با سه سرنشین مظنون می‌شوند که با نزدیک‌شدن خودروی پلیس راننده و سرنشینان پراید از محل متواری و با شلیک تیرهوایی، راننده آن به‌نام «اصغر» دستگیر می‌شود و اموالی شامل یک دستگاه لپ‌تاپ، سنگ‌فرز و سه حلقه لاستیک از داخل خودروی پراید کشف می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: «اصغر» در تحقیقات پلیسی اظهارکرد: «3حلقه لاستیک را از متهم متواری به‌نام «رسول» خریدم و او نیز این لاستیک‌ها را سرقت کرده بود و در شب دستگیری برای فروش نزد من آورد و دیگر اموال نیز برای همدستش به‌نام «مجید» است».

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی، به‌دست آمد که «رسول» از سارقان سابقه‌دار وحرفه‌ای در زمینه سرقت است، ادامه داد: کارآگاهان با تلاش مستمر موفق به شناسایی صاحب اموال مسروقه شدند و مشخص شد

سرقت‌ها توسط دو سارق متواری صورت گرفته است و دارای پرونده مطروحه در کلانتری 106نامجو است. سرهنگ دستخال افزود: شاکی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهارکرد، سارقان با تخریب درب منزلش اموالی شامل لپ‌تاپ، سنگ‌فرز و گوشی او را سرقت کرده‌اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه مخفیگاه «رسول» شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: متهم در پلیس آگاهی به 150فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت منزل با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت:

با توجه به شناسایی محل‌های سرقت، تاکنون 95تن از مالباختگان شناسایی و برای ادامه شکایت به دادسرا اعزام شدند و اقدامات در راستای کشف مابقی اموال و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

 

 

منبع : آرمان ملی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه