ارسال به دیگران پرینت

معضلات اجتماعی | سارق و مالخر موتورسیکلت دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق و 2مالخر موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

 معضلات اجتماعی | سارق و مالخر موتورسیکلت دستگیر  شد.

. سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری گفت: بیست‌و‌چهارم تیرماه یکی از شهروندان به کلانتری127 نارمک مراجعه و اعلام کرد، ساعت14 موتورسیکلتم را در خیابان مداین در جلوی مغازه خواروبارفروشی با قفل و زنجیر پارک کرده بودم و ساعت16 پس از مراجعه متوجه شدم، موتورسیکلتم توسط شخص و یا اشخاصی سرقت شده است که در این خصوص پرونده اولیه در کلانتری نارمک تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد

. رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: در گام اول تحقیقات پلیسی با بررسی صحنه سرقت هیچ سرنخی از سارق یا سارقان به‌دست نیامد و با توجه به مدل خاص موتورسیکلت و احتمال فروش آن در فضای مجازی آموزش‌های لازم توسط کارآگاهان به شاکی داده می‌شود تا در صورت مشاهده موتورسیکلتش فورا پلیس را در جریان قرار دهد. این مقام انتظامی تصریح کرد: چند ماه بعد شاکی با مراجعه به پایگاه چهارم اظهارکرد، آگهی فروش یک دستگاه موتورسیکلت که تصاویر آگهی شباهت زیادی با وسیله من دارد در یکی از سایت‌های خرید و فروش لوازم دسته دوم ثبت شده و احتمالا موتورسیکلت متعلق به من باشد.

وی ابرازداشت: اظهارات شاکی توسط کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت موتورسیکلت پایگاه چهارم به‌صورت ویژه مورد بررسی قرار داده شد و هویت شخصی که آگهی را ثبت کرده به‌نام «رسول» 25ساله ساکن کرج شناسایی و با اخذ نیابت قضائی از سوی بازپرس دادسرای ناحیه 15تهران، متهم در سی‌‌ویکم خرداد ماه در شهرکرج دستگیر شد. این مقام پلیسی عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه خود اظهارکرد، چندی قبل بابت طلبم از فردی به‌نام «ادریس» موتورسیکلت را گرفته‌ام. قصد فروش را داشتم که مشخصات موتورسیکلت را در سامانه خریدوفروش ثبت، ولی قبل از اینکه مشتری پیدا شود موتورسیکلت را که در جلوی منزل گذاشتم که توسط ماموران گشت کلانتری کشف و توقیف شده است که با استعلام از سامانه‌های پلیسی معلوم شد موتورسیکلت مکشوفه متعلق به شاکی است و اظهارات «رسول» صحت دارد.

وی گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، «ادریس» 37ساله ساکن کرج دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی ضمن پذیرش اظهارات «رسول» اعلام داشت: سرقت موتورسیکلت کار او نبوده و سرقت توسط یکی از دوستانش بنام «محسن» صورت‌گرفته است. سرهنگ نثاری گفت:

«محسن» که خبر لورفتن موضوع سرقت را متوجه شده بود سعی در مخفی کردن خود داشت که با تلاش کارآگاهان دستگیر و پس از مواجه حضوری با متهمان دیگر و بعداز مستندات جمع‌آوری شده لب به اعتراف گشوده و سرقت موتورسیکلت شاکی را قبول کرد و اظهارکرد که هدفش از سرقت تامین مخارج زندگی‌اش بوده است. رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح سارق اصلی پرونده متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

منبع : آرمان ملی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه