ارسال به دیگران پرینت

دستگیری سارقان | سارقان منازل به دام افتادند

رئیس کلانتری146حکیمیه تهرانپارس از شناسایی و دستگیری 3سارق منزل در محله تهرانپارس خبر داد.

دستگیری سارقان | سارقان منازل به دام افتادند

رئیس کلانتری146حکیمیه تهرانپارس از شناسایی و دستگیری 3سارق منزل در محله تهرانپارس خبر داد. سرهنگ مجید سلیمانی‌مقدم، رئیس کلانتری146 حکیمیه گفت: برای شناسایی و کشف جرم و پیشگیری از جرایم احتمالی، شامگاه نهم تیرماه ایستگاه ایست و بازرسی در محله حکیمیه اجرایی شد و ماموران حین انجام ماموریت به رفتار راننده و 2سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید سفیدرنگ مشکوک شدند و دستور توقف خودرو را صادر کردند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از سرنشینان خودرو به محض توقف خودرو به‌همراه کیف‌دستی از محل متواری شد، ادامه داد: عملیات تعقیب این متهم آغاز و ماموران کلانتری حکیمیه به تعقیب وی پرداختند و موفق شدند پس از مدت کوتاهی وی را دستگیر کنند. کلانتر محله حکیمیه عنوان کرد: در دو عملیات مستقل هر سه متهم دستگیر و در بازرسی از داخل کیف همراهشان تعدادی ابزار موردنیاز سرقت منزل و مقداری طلا و وجوه نقد کشف شد. متهمان همچنان منکر ارتکاب هر جرمی شدند و برای تحقیقات اولیه به کلانتری به‌همراه خودروی سواری انتقال یافتند. این مقام پلیسی توضیح داد: با انتقال متهمان به کلانتری، فردی با کلانتری تماس گرفت و از به سرقت رفتن اموالش اعلام شکایت کرد که ماموران پس از اطمینان از کشف اموال مالباخته وی را به کلانتری دعوت و اموال کشف شده طی تنظیم صورتجلسه تحویل شاکی شد. رئیس کلانتری حکیمیه افزود: متهمان 20 تا 22 ساله به ناچار به جرم ارتکابی اذعان و اظهارکردند، هر 3 بچه‌محل هستند و با همکاری یکدیگر اموال شاکی را سرقت کرده اند. سرهنگ سلیمانی‌مقدم گفت: در پالایش‌های اطلاعاتی به‌دست آمد یکی از متهمان سابقه‌دار بوده و پیش‌تر 6ماه تحمل کیفر داشته که اخیرا با اعلام رضایت شاکی از زندان رهایی یافته است. وی با بیان اینکه با تکمیل تحقیقات مقدماتی سارقان منزل به مرجع قضایی معرفی شدند، اضافه کرد: هر سه متهم برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند. رئیس کلانتری146 حکیمیه تهرانپارس در پایان به شهروندان به‌خصوص شهروندانی که منزل‌شان در طبقه همکف و ‌اول قرار دارد، توصیه کرد: حتما درب ورودی منزل را تجهیز به نرده آکاردئونی و پنجره‌ها را به حفاظ مجهز کنید. تا حدامکان از قفل‌های کتابی به‌جای قفل‌های آویز استفاده کنید تا منزل‌شان طعمه سارقان قرار نگیرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • قفل ضد دیلم و حفاظ ضد دیلم ارسالی در

      اگر میخواید سارقین نتوانند وارد منزل یا محل کار شما نشوند، به خاطر بسپارید سارقین روح نیستند که بتوانند از وسط دیوار عبور کنند.
      1- ورود سارقین به منزل و محل کار از طریق درب، پنجره، بالکن یا پاسیو انجام میپذیرد
      2- سارقین برای ورود درب را نمیشکنند و فقط قفلهای را باز یا تخریب میکنند
      3- قفل ضد دیلم روی در نصب باشه، هیچ راهی برای ورود از درب وجود نخواهد داشت
      4- بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نقاط دیگر است که باید حفاظ ضد دیلم داشته باشند که هیچ راهی بجز تخریبش با فرز وجود نداشته باشه
      5- برای نجات از آزار و اذیت سارقینی که تحت عناوینی همچون مامور پلیس، آب، برق، گاز، پیک، سرایدار و همسایه، خودتون درب را برای آنها باز میکنید، طلا، ارز، جواهرات و ... را داخل یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری است که نه تنها امکان باز کردن یا تخریب قفل وجود نداشته باشد بلکه حتی شما را از تهدید شدن، کتک خوردن و قتل نجات دهد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه