ارسال به دیگران پرینت

کنترل دیابت

کنترل هوس خوردن قند برای دیابتی ها | این خوراکی دیابت را درمان می کند

دارچین یکی دیگر از درمانها برای کمک به کنترل هوس قند همچنین به تنظیم سطح قند خون کمک می کند

کنترل هوس خوردن قند برای دیابتی ها | این خوراکی دیابت را درمان می کند

دارچین یکی دیگر از درمانها  برای کمک به کنترل هوس قند همچنین به تنظیم سطح قند خون کمک می کند.دارچین  بهترین شیوه برای کنترل سطح قند خون  و میل شدید به غذا است شما می توانید چای دارچین برای کاهش هوس شیرینی جات از جمله قند, بنوشید.

طریقه آماده کردن چای دارچین:

چوب  دارچین به قطعات کوچک سه سانتی تقسیم کنید

آن را در یک و نیم فنجان آب جوش را روی حرارت کم قرار دهید

به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند این چای دارچین را هر روز یک فنجان بنوشید

رفع تشنگی:

تشنگی  اغلب با گرسنگی و یا هوس مواد غذایی اشتباه گرفته میشود. بنابراین، زمانی که  احساس  میکنید به  مواد غذایی خاصی هوس پیدا کردید، سعی کنید یک لیوان بزرگ آب بنوشید  و چند دقیقه صبر کنید. نوشیدن آب  یک راه عالی برای فریب مغز برای خوردن مواد غذایی است.

همچنین، هوس قند می تواند نشانه ای از کم آبی بدن باشد . بنابراین، جرعه جرعه نوشیدن  آب در طول روز ممکن است بدن راهیدراته نگه دارد و دیگر نیاز به مواد غذای نداشته باشید

علاوه بر این، نوشیدن آب کافی  خواص درمانی بسیار زیادی دارد مثلا  تنظیم اشتها، کمک به کاهش وزن، بهبود کیفیت پوست و بسیاری موارد دیگر.آب معمولی, بهترین نوشیدنی  است ولی اگر برای رفع تشنگی آب ساده را دوست ندارید به آن نعناع تازه و یا آبلیموی تازه بریزید تا خوش طعم تر شود هرگز از نوشیدنیهای شیرین و مصنوعی استفاده نکنید.


بیشتر بخوانید:


گلوتامین:

گلوتامین یک اسید آمینه طبیعی در بدن انسان است که برای تولید سایر اسیدهای آمینه و برای تبدیل قند به گلوکز مورد نیاز است.

مکمل های گلوتامین می تواند کنترل هوس شکر به عنوان کمبود اسید آمینه در بدن که عامل اصلی هوس قند است در حالی که خوردن یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی و ورزشی  بازگرداندن انرژی کمک خواهد کرد.شما می توانید ۵۰۰  میلی گرم مکمل های گلوتامین ۲ بار در روز استفاده کنید بعد از چند ماه میتوانید  مصرف مکمل قطع کنید

منبع : سلامت
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه