ارسال به دیگران پرینت

یارانه خرداد

زمان برداشت یارانه مرحله دوم | یارانه خرداد را چگونه برداشت کنیم؟

زمان برداشت یارانه مرحله دوم اعلام شد.

زمان برداشت یارانه مرحله دوم | یارانه خرداد را چگونه برداشت کنیم؟

 یارانه خرداد احتمالا اواخر ماه جاری واریز می‌شود. علت این مساله هم رسیدگی به اعتراض افرادی است که یارانه نگرفته‌اند.

 یارانه خرداد ماه 1401 چه زمانی قابل برداشت است؟

 پیگیری‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ ها نشان می‌دهد که احتمالا یارانه خرداد ماه در آخرین روزهای ماه جاری قابل برداشت می‌شود.

کمک معیشتی جدید دولت برای ۹ دهک درآمدی جامعه واریز شد. و تعدادی از افراد که جزو دهک دهم شناخته شدند، از لیست جدید خط خوردند.

اما بسیاری از این افراد به عدم واریز یارانه انتقاد کردند. قرار شد معترضان به واریز نشدن کمک معیشتی اردیبهشت ماه، در سامانه ثبت‌نام کنند و وزارت کار بعد از رسیدگی به این اعتراضات، لیست جدید یارانه‌بگیران را در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار دهد.

 

حالا این سازمان اعلام کرده که برای واریز یارانه خرداد ماه، منتظر اتمام ثبت‌نام جاماندگان است و در مرحله بعد باید اطلاعات ثبت‌نام شدگان را بررسی کند و این روند سبب می‌شود که یارانه آخر خرداد ماه واریز شود.

اولین یارانه جدید در روز ۲۱ اردیبهشت ماه قابل برداشت شد و انتظار می‌رفت که یارانه خرداد ماه هم نهایتا تا تاریخ ۲۱ خرداد قابل برداشت باشد.

یارانه جدید برای جاماندگان واریز می‌شود؟

رئیس جمهور گفته بود درباره اولین ماه واریز یارانه‌ها اصل بر خوداظهاری افراد است و یارانه جدید برای تمام افرادی که اعتراض کرده‌ و در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند واریز می‌شود.

اما قرار بر این بود افرادی که همچنان وارد لیست نشده‌اند برای دریافت یارانه ثبت نام کنند تا اطلاعات آنها راستی‌آزمایی شود و چنانچه جزو ۹ دهک اول درآمدی باشند وارد لیست یارانه خرداد ماه شوند.

فرصت ثبت‌نام برای کمک معیشتی جدید تا چهارم خرداد ماه بوده و افراد تنها تا امروز برای اعتراض و ثبت اطلاعات خود فرصت دارند.

به نظر می‌رسد که وزارت کار و سازمان هدفمندی یارانه‌ها باید به اعتراضات و درخواست‌های ثبت‌شده رسیدگی کند و افراد واجد شرایط را به لیست پیشین اضافه کند. بر این اساس با توجه به اینکه قرار است به اعتراضات هم رسیدگی شود یارانه جاماندگانی که وزارت کار تشخیص بدهد، پایان ماه واریز می‌شود.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این گدا بازی ها چیه دیگه پول رو وارد حساب کردید ولی نمیشه برداشت به زخمی زد منت سر مردم میزارید حکایت وداستان شاه ونگهبانش شد که اخر لباس نداد تا نگهبان از سرما مرد شما هم دست کمی از شاه هان تاریخ نداریدفقط یک تاج روی سرتون نیست وگرنه تمام حسن وروش شاه رو دارید

    • فرزاد زربوطه ارسالی در

      واقعا متاسفم بجای اینکه اون تعدادی که واریزکردن که رقم نفرات آماره قابل توجهی هست اون پولی که امکان برداشت نیست بذارن مردم درسته گرون شده یه افراد خانواده 5نفره که برفرض جمعا ۲تومن دادن اجناس بقدری گرونشدکه همشو باید بدن اندازه مصرف ۱نفر فقط ۱نفر بتونن جبران کنن یعنی فاجعه وقتی ی چای ۵۰۰گرمی ۳۰۰ت بشه دیگه الباقی بماند منظور اینکه این یکی رو باید اتفاقا الان بریزن که لااقل بشه اندازه همون ۱نفر خریدشان جبرانکنن..

    • بهروزمرادی ارسالی در

      دست مسولین درنکنه اگه یارانه نبودازگشنگیمرده بودیم

    • مسعود ارسالی در

      اخه پدر من چرا با اعصاب وروان ما بازی مکنید اگه اجازه برداشت نمی دهید چرا واریز کردین

    • ناشناس ارسالی در

      سلام تو را خدا تورا به جان هر کی دوست دارید درست برسی کنید خدای من قادر به کار نیستم از اول تا حال به من ضلم می کنند جای هم نمی زاند ادم بره صابت کنه دردشو بکه خدا را در نظر داشته باشید

    • پانی ارسالی در

      پدرمون دراومد ....خب بزارین برداشت کنیم ..این چکاریه آخه....پاره شدیم بخدا...این از قیمت‌ها اینم اجازه نداشتن برداشت...چرا واریز کردین

    • ناشناس ارسالی در

      سلام تو رو به خدا من که کار مند دولت نیستم خودم کارگر میدونی هستم چرا در دهگ چهارم باشم با دو تا بچه درست قضاوت کنین خدا رو خوب نمیاد با این همه گرونی


    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه