ارسال به دیگران پرینت

جاماندگان یارانه | اعتراض یارانه

خبر خوش برای متاهلین و مجردها | یارانه جاماندگان پرداخت می شود | نحوه ثبت اعتراض

نحوه ثبت دریافت یارانه متاهلین و مجردها اعلام شد.

خبر خوش برای متاهلین و مجردها | یارانه جاماندگان پرداخت می شود | نحوه ثبت اعتراض

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد تمامی کسانی که یارانه نگرفتند و از دریافت یارانه جامانده‌ بودند می‌توانند به سامانه my.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: کلیه افرادی که یارانه نگرفتند، اعم از مجرد و متاهل می‌توانند برای دریافت یارانه ثبت‌نام کنند.

متاهلین، اعضای خانوار خود را در زیرمجموعه قید می‌کنند و برای آن‌ها نیز می‌توانند درخواست یارانه دهند. مجردها نیز به تنهایی ثبت‌نام و درخواست دریافت یارانه را ثبت می‌کنند.

طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها ادامه داد: عده‌ای یارانه‌شان حذف شده است. این افراد فعلا باید به سامانه حمایت وزارت تعاون مراجعه و درخواست اعتراض خود را ثبت کنند. اقدامات آتی نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

حسینی افزود: افرادی که یارانه نمی‌گرفتند نیز باید به سامانه my.gov.ir مراجعه کنند. این سامانه برای افرادی است که به هر علتی یارانه نمی‌گرفتند.

بیشتر بخوانید:

 

برخی بازنشسته‌ها نیز به دلیل فرزندان خود مشمول یارانه نشده‌اند. این افراد می‌توانند به سامانه اعتراضات مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند. بهترین راهی که این افراد دارند و باید انجام دهند، همین است.

وی خاطر نشان کرد: اعلام نتایج مربوط به وزارت رفاه است. افرادی که مشمول شوند، یارانه برایشان واریز می‌شود، اما باقی افراد می‌توانند به همان سامانه مراجعه کنند و علت را ببینند.

او در پاسخ به این سوال که یارانه اتباع چه می‌شود، توضیح داد: فعلا به افرادی که دارای کدملی باشند یارانه خواهیم داد و هنوز دراین باره چیزی مشخص نیست.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد: کلیه افرادی که یارانه نگرفتند و از دریافت یارانه جامانده‌ بودند می‌توانند به سامانه my.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

اگر هم قبل مراجعه به سامانه می‌خواهند وضعیت دریافت یارانه را سوال کنند، می‌توانند کد دستوری ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کدملی مربع را بگیرند. در اینجا متوجه می‌شوند که یارانه بگیر هستند یا نه.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      شما که هنوز زمان برداشت معلوم نیست پس مریض هستین که تیتر می‌زنید قابل برداشت شد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه