ارسال به دیگران پرینت

دانش آموز اصفهانی | دانش آموز اصفهانی با صورت خون آلود

ماجرای صورت خونی دانش آموز دختر اصفهانی چه بود؟

برای اطلاع از جزئیات دانش آموز اصفهانی با صورت خون آلود با ما در ادامه همراه باشید.

ماجرای صورت خونی دانش آموز دختر اصفهانی چه بود؟

دانش آموز اصفهانی با صورت خون آلود

برای اطلاع از جزئیات دانش آموز اصفهانی با صورت خون آلود با ما در ادامه همراه باشید.

از صبح امروز فیلم وتصاویری از یک دختر خردسال با صورت خونی در فضای مجازی پخش شده است.

روابط عمومی پلیس استان اصفهان تصریح کرد: ظهر روز گذشته در دعوای دو دانش آموز در محله خانه اصفهان پس از تعطیلی مدرسه مادر یکی از دانش آموزان در دفاع از فرزندش وارد مشاجره می شود و او را هل می‌دهد.

ماجرای هولناک تجاوز به دانش‌ آموز دختر و به آتش کشیدن او | ۱۶ نفر به جرم آتش زدن دختر به مرگ محکوم شدند

ظهر دیروز با حضور عوامل پلیس این مادر بازداشت می شود و الان با قرار وثیقه آزاد است. با توجه به اینکه پرونده وارد پروسه قضایی شده مقامات قضایی در این باره اظهار نظر خواهند کرد.

مادر این دختر نیز اعلام کرد: ظهر روز گذشته قبل از این که من در مقابل مدرسه محجوب در خیابان گلخانه فرزندم حاضر شوم. مادر یکی از دانش آموزان مدرسه دیگری در همان منطقه تحصیل فرزندم را هل داده و سر دخترم به زمین خورده است و زمانی که من به مدرسه رسیدم پلیس این فرد را بازداشت کرده و به همراه خود به کلانتری برده بود.

وی تشریح کرد: دختر من 9 ساله و دانش آموز کلاس چهارم دبستان است. او تاکید کرد حال دخترم خوب است اما بینی او جراحت برداشته و ما پیگیر طی مراحل درمانی او هستیم.

پدر این دانش آموز نیز گفت: درخواست ما از مقامات قضایی برخورد با این خانم است که دانش آموز خردسال را مورد آزار قرار داده است.

برخی کاربران مجازی آسیب دیدگی این دختربچه را به موضوع حجاب ربط دادند.

توضیحات دادستان اصفهان

سید محمد موسویان دادستان اصفهان در گفت‌وگویی با اشاره به انتشار فیلمی از دختر دانش‌آموز اصفهانی باصورت خون‌آلود در فضای مجازی اظهار کرد: در بررسی و تحقیقات به عمل آمده در پرونده قضایی آنچه مشخص شده این است که اختلاف دو دختر بچه منجر به ورود والدین آن‌ها شده و منجر به ضرب و جرح دختر خانمی شده است.

وی افزود: پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است و ارتباطی به حجاب ندارد و آنچه در فضای مجازی منتشر شده منطبق بر واقعیت نیست. 

موسویان ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این اتفاق بعد از تعطیلی مدرسه اتفاق افتاده و پرونده در حال رسیدگی است و شخصی که دختر بچه را مورد ضرب و جرح قرار داده تحت کفالت آزاد است.

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه