ارسال به دیگران پرینت

سرمربی تیم ملی فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان پس از تساوی مقابل هند: می‌توانیم مقابل چین گل نخوریم

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران گفت: بازیکنان من اولین حضورشان را تجربه می‌کردند و چون در۴، ۵ ماه اخیر بازی تدارکاتی نداشتند، مقداری استرس بر تیم غالب بود اما همه مردم دیدند که تیم من همه تلاش خود را کرد و تمام توانش را گذاشت تا از نام ایران دفاع کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان پس از تساوی مقابل هند: می‌توانیم مقابل چین گل نخوریم

 سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران گفت: بازیکنان من اولین حضورشان را تجربه می‌کردند و چون در۴، ۵ ماه اخیر بازی تدارکاتی نداشتند، مقداری استرس بر تیم غالب بود اما همه مردم دیدند که تیم من همه تلاش خود را کرد و تمام توانش را گذاشت تا از نام ایران دفاع کند.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین دیدار خود از جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا مقابل هند میزبان به میدان رفت و به تساوی بدون گل رسید.

مریم ایراندوست در نشست خبری بعد از این بازی گفت: اولین مسابقه در هر تورنمتی سخت‌ترین مسابقه است. با توجه به اینکه بازیکنان من اولین حضورشان را تجربه می‌کردند و در۴، ۵ ماه اخیر بازی تدارکاتی نداشتند، مقداری استرس بر تیم غالب بود اما همه مردم دیدند که تیم من همه تلاش خود را کرد و تمام توانش را گذاشت تا از نام ایران دفاع کند.

ایراندوست در مورد اهمیت نتیجه این مسابقه گفت: خیلی برایم مهم بود چون پیش‌بینی این را داشتیم که هند با توجه به برنامه‌ریزی طولانی مدتش تیم قدرتمندی است اما برای ما مهم بود که حداقل امتیاز را بگیریم به همین دلیل به دفاع و ضدحمله روی آورده بودیم اما بخاطر انرژی‌ و نیرویی که مردم ایران برای تیم من فرستادند، دوست داشتیم امتیاز بگیریم و واقعا برای برد آمده بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در مورد دیدار سوم بهمن ۱۴۰۰ ایران با چین گفت: می‌دانیم چین یکی از قدرت‌های آسیا است. قطعا مقابل این تیم هم با برنامه‌ریزی وارد زمین می‌شویم. دفاع ما امروز خوب کار کرد و فکر می‌کنم مقابل چین هم بتوانیم با توانایی دروازه‌بان خوبمان، دروازه مان را بسته نگه داریم.

او در مورد شانس صعود ایران از مرحله گروهی گفت: من به تیمم خیلی ایمان دارم شاید الان خیلی خسته باشند و انرژی کافی نداشته باشند اما با برنامه وارد این تورنمنت شده‌ایم و امیدواریم از گروه‌مان صعود کنیم.

ایراندوست در مورد نقش هاجر دباغی در زمین بیان کرد: پست هاجر پشت فوروارد بود و به عنوان یک هافبک طراح وقتی صاحب توپ می‌شد باید کارش را انجام می‌داد و زمانی که صاحب توپ نبود وظیفه داشت دو هافبک طراح هند را پرس کند. کار سختی بود اما با توجه به توانایی‌هایی که از هاجر می‌شناختیم این کار را به او سپردیم. فکر می‌کنم با وجود آسیبی که از مچ پا داشت توانست از عهده این کار بربیاید.

او در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن بهترین بازیکن بود، گفت: به نظر من همه بازیکنانم بهترین بودند. زهره یکی از بهترین بازیکنان بود که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه