ارسال به دیگران پرینت

هواشناسی | برف و باران | وزش باد | کاهش دما

کاهش دمای تهران تا ۸ درجه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از جمعه تا یکشنبه (۲۱ تا ۲۳ آبان ماه) کاهش محسوس دما به‌طور میانگین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس در استان پیش‌بینی می‌شود.

کاهش دمای تهران تا ۸ درجه

 بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا صبح فردا (۱۹ تا ۲۰ آبان ماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در مناطق پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

ازظهر فردا تا پیش از ظهر شنبه (۲۰ تا ۲۲ آبان ماه) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، آسمانی ابری گاهی با مه رقیق، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال وقوع رگبار و رعد وبرق و در ارتفاعات بارش باران و برف مورد انتظار است.

از جمعه تا یکشنبه (۲۱ تا ۲۳ آبان ماه) در ارتفاعات شمالی یخبندان شبانه سطح زمین و گاهی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

ازظهر شنبه (۲۲ آبان ماه) با وزش باد نسبتا شدید، کاهش ابر و روز یکشنبه (۲۳ آبان ماه) آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد مورد انتظار است. از عصر یکشنبه با پایداری نسبی جو، انباشت آلاینده‌های جوی و غبار محلی در نواحی پرتردد دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آلودگی‌سنجی فیروزکوه با دمای ۷ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۰ آبان ماه) نیمه‌ابری تا ابری و غبار صبحگاهی در بعد از ظهر وزش باد با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۱ آبان) ابری و بارش باران و مه رقیق و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه