ارسال به دیگران پرینت

هواشناسی | برف و باران | وزش باد | افزایش دما

افزایش دمای تهران طی چهار روز آینده

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران افزایش تدریجی دما طی چهار روز آینده و انباشت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

افزایش دمای تهران طی چهار روز آینده

 بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش ملایم تا متوسط باد و در مناطق پرتردد شهری با روند تدریجی انباشت آلاینده‌های جوی و در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا با غبارمحلی پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای پنج شنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ آبان ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد نسبتا شدید و رعدوبرق مورد انتظار است.

طی چهار روز آینده روند تدریجی افزایش دما و روز جمعه (۲۱ آبان ماه) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آلودگی‌سنجی فیروزکوه با دمای ۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۸ آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷  و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه ( ۱۹ آبان ماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعداز ظهر وزش باد و اوایل شب نیمه‌ابری با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه