ارسال به دیگران پرینت

بارش باران | هواشناسی استان تهران | دمای هوای پایتخت

تهران بارانی می‌شود

اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان این استان طی روز جاری و آتی شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و با نفوذ موج بارشی در پاره‌ای نقاط به ویژه نواحی شمال و غرب احتمال بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

تهران بارانی می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی این استان از بعد از ظهر امروز تا روز دوشنبه هفته پیش رو، قسمتی ابری تا نیمه ابری گاه همراه افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

از عصر امروز تا عصر شنبه نیز با نفوذ موج بارشی و بروز ناپایداری های جوی، در پاره ای نقاط به ویژه نواحی شمالی و غربی، گاهی با بارش باران، احتمال وقوع رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش پراکنده باران انتظار می رود.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات استان، احتمال بارش پراکنده وجود دارد و از روز سه شنبه با حاکم شدن جوی به نسبت پایدار، در مناطق پر تردد شهری افزایش غبار محلی پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه ۱۹ و ۱۲، شنبه ۲۰ و ۱۴، یکشنبه ۲۱ و ۱۵ و دوشنبه ۲۳ و ۱۵ و سه شنبه ۲۳ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۲۱ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با ۳- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه