ارسال به دیگران پرینت

هک شدن | سیستم های شهرداری

افشاگری درباره هک شدن سیستم های شهرداری | عاملان شناسایی شدند | پای موساد و منافقین در کار است

​رئیس شورای شهر تهران درباره عاملان هک سیستم شهرداری توضیح داد.

افشاگری درباره هک شدن سیستم های شهرداری | عاملان شناسایی شدند | پای موساد و منافقین در کار است

رئیس شورای شهر تهران گفت: موساد و منافقین با همکاری یکدیگر قصد اختلال در سیستم شهرداری را داشتند که موفق به انجام کامل آن نشدند.

 مهدی چمران، در شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت تولد امام رضا علیه السلام اظهار کرد: مقام معظم رهبری هشدار دادند تا دچار ارتجاع نشویم.

وی ادامه داد: حکومت خلفا ارتجاع داشتند و نمی‌توانستند یک شخصیت الهی مانند امام رضا را ببینند و حضرت امام رضا مقابل ارتجاع ایستادند.

بیشتر بخوانید:

 

رئیس شورای شهر تهران گفت: مردم ما نیز مقابل ارتجاع می‌ایستند اما متأسفانه هنوز افرادی هستند که در چهره دیگری ارتجاع دارند.

چمران گفت: عده‌ای ادای روشنفکری درمی‌آورند اما یزید پیش از این افراد این کارها را انجام می‌داد و دنیای امروز به گونه‌ای دیگر به دنبال ارتجاع روشنفکرانه است.

وی ضمن اشاره به درگذشت حجت الاسلام دعایی گفت: ایشان یار امام راحل بودند و درگذشت وی را تسلیت می‌گویم.

چمران با اشاره به هک کردن سیستم‌های شهرداری گفت: برنامه ریزی مفصلی از سوی موساد و منافقین و همکاری تمام ضد انقلاب‌ها صورت گرفت و با برنامه ریزی دقیق و مفصلی که از قبل صوت گرفته بود آنها تصمیم گرفتند تا در ایام سالروز ارتحال امام خمینی سیستم‌ها را هک کنند اما به لطف خدا و قداست امام راحل آنچه که این افراد می‌خواستند انجام دهند محقق نشد و با قدرت دوستان ما در شهرداری این اقدام در حد انتشار چند تصویر موهن بود.

وی ادامه داد: درست است که سیستم‌ها دچار اختلال شدند اما از امروز این سیستم‌ها فعال می‌شوند و برنامه ریزی این ضد انقلابیون منتفی شد البته رها شدن شهرداری و عدم اضافه شدن نیروی متخصص در چند سال گذشته غیر مؤثر نبوده است و باید این نقص‌ها را جبران کنیم.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه