ارسال به دیگران پرینت

۱۰ هزار جفت کفش بین نیارمندان کرمانشاهی توزیع شد

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه از چهار ماه قبل پویشی به منظور تهیه کفش برای خانواده‌های محروم با محوریت دفتر امور اجتماعی استانداری و آموزش و پرورش راه اندازی شد، گفت: امروز از محل کمک‌های جمع‌آوری شده در این پویش ۱۰ هزار جفت کفش بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.



۱۰ هزار جفت کفش بین نیارمندان کرمانشاهی توزیع شد

«هوشنگ بازوند» روز چهارشنبه در حاشیه مراسم ارسال کفش های خیرین به مناطق محروم، در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای اجرای این طرح با کمک خیرین بیش از ۱۰ هزار جفت کفش برای توزیع بین دانش آموزان محروم استان خریداری شد و امروز به شهرستان های مختلف و مناطق حاشیه ای استان ارسال می شود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: این کفش ها در شهرستان ها به وسلیه کمیته ای متشکل از فرمانداران، رییس اداره آموزش و پرورش و ائمه جمعه شهرستان ها بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

جمع آوری ۸۰۰ میلیون تومان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه نیز در حاشیه این مراسم اعلام کرد: در راستای این پویش تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده که با کمک آن برای ۱۰ هزار دانش آموز کفش خریداری کرده ایم.

«فریبرز نجفی مهر» با بیان اینکه هیچ اعتبار دولتی در این پویش هزینه نمی شود، اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی استان، سازمان های مردم نهاد و خیران بودجه مورد نیاز برای خرید کفش مورد نیاز دانش آموزان محروم را تامین کرده اند.

وی توضیح داد: ۱۰ هزار دانش آموزی که قرار است به آنها کفش اهداء شود، کسانی هستند که توسط آموزش و پرورش استان شناسایی شده و اغلب در روستاهای محروم و مناطق حاشیه نشین شهرها زندگی می کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه اجرای این پویش را اقدامی موفق توصیف و اظهار امیدواری کرد که پویش هایی از این دست در دیگر نقاط کشور نیز اجرایی شود.

به گفته نجفی مهر تمام افراد با هر میزان بودجه ای می توانند به منظور کمک به دانش آموزان محروم در این پویش شرکت کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت حدود ۳۵۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار معلم دارد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه