حسین  رفیعی

حسین رفیعی

حسین رفیعی، مجری تلویزیون و بازیگر تلویزیون و سینما، سال 1348 در اراک متولد شد.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

حسین رفیعی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1348 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار حسین رفیعی می‌توان به بازیگری در سریال ساعت خوش، سریال بهشت گم‌شده و سریال گل‌های آفتابگردان اشاره کرد.

زندگی خصوصی حسین رفیعی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی | ساعدنیوز

 

حسین رفیعی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1370 در 22 سالگی در سریال پسر بابا به کارگردانی محسن تقوی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ساعت خوش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسین رفیعی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون بیژن بنفشه‌خواه را تجربه کرد.

حسین رفیعی در سال 1374 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم حسین رفیعی در این سال، بازیگری در سریال ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

باربد پسر تپل و قد بلند حسین رفیعی کنار خواهر خیلی نازش نارگل !!

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسین رفیعی بازی در سریال ساعت خوش بوده است. حسین رفیعی سال 1374 در 26 سالگی در سریال ساعت خوش نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. حسین رفیعی توانست با بازی در سریال ساعت خوش تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، نادر سلیمانی، رضا شفیعی‌جم و ارژنگ امیرفضلی بر تجارب او افزود.

حسین رفیعی علاوه‌بر سریال ساعت خوش، سال 1375 در 27 سالگی در سریال بهشت گم‌شده نیز بازی کرده است. حسین رفیعی این‌بار با کامران قدکچیان یعنی کارگردان سریال بهشت گم‌شده و هنرمندانی چون جمشید مشایخی، اسماعیل شنگله، علی نصیریان و فخری خوروش همکاری داشت.

با اینکه حسین رفیعی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. حسین رفیعی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان مجری، مدیر فیلم برداری و نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار حسین رفیعی در حرفه‌ی مجری، برنامه دست پخت‌های خودمانی3 و برنامه مردم چی میگن است. مهم‌ترین اثر حسین رفیعی در حرفه‌ی مدیر فیلم برداری، فیلم برای آزادی است. مهم‌ترین اثر حسین رفیعی در حرفه‌ی نویسنده، فیلم قاصدک است.

بیوگرافی حسین رفیعی؛ فَ فَ در برنامه نیمرخ | ستاره

 

در این سال‌ها حسین رفیعی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران حمید لولایی با 3 مرتبه، یوسف صیادی با 3 مرتبه، رابعه اسکویی با 2 مرتبه، مرتضی احمدی با 2 مرتبه و ابراهیم آبادی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با حسین رفیعی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی حسین رفیعی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. حسین رفیعی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 56% آثار وی تلویزیونی و 44% آثارش سینمایی است. در واقع حسین رفیعی از مجموع 9 اثری که در کارنامه دارد، در 5 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال دانی و من، سریال گل‌های آفتابگردان، سریال بهشت گم‌شده، سریال ساعت خوش و سریال پسر بابا نام‌های و در 4 اثر در سینما با نام‌های فیلم کلاغ پر، دلفین پر، فیلم شیر و عسل، فیلم پدر آسمانی و فیلم کمکم کن بازی کرده است.

سین هشتم» حسین رفیعی ویژه‌ نوروز

 

در مجموع در کارنامه 48 ساله و بیوگرافی حسین رفیعی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی حسین رفیعی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار حسین رفیعی در منظوم سر بزنید. همه 9 اثر مهم حسین رفیعی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار حسین رفیعی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر حسین رفیعی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی حسین رفیعی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی حسین رفیعی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال ساعت خوش محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی حسین رفیعی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم پدر آسمانی محسوب می‌شود.

منظوم