معین زد

معین زد

معین زد خواننده متولد سال 70 می باشد.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

حست دروغه

دمتون گرمه

من عاشقتم هنوزم

جاده هراز

زمانه

پیر میشم

ریسمون سیاه

درد عشق

روزای رفته

همدست

نعره ی چاه

موزیک ویدئوها :

حست دروغه

دمتون گرمه

من عاشقتم هنوزم

جاده ی هراز

 

توضیحات

معین زد با نام اصلی محسن زندی متولد 8 آذر 1370 در شهر تویسرکان همدان، خواننده است. معین زد از کودکی علاقه فراوانی به موسیقی داشته او همیشه در جمع مهمانی ها اقدام به خوانندگی میکرده و دوستان و خانواده‌اش او را به دلیل صدای بسیار زیبایی که داشته تحسین می کردند و مشوق اصلی اش خانواده و دوستانش بوده است.

بیوگرافی معین زد خواننده خوش صدا

 

معین زد از ۹ سالگی خواندن را شروع کرد و فعالیت خود را در سن ۱۲ سالگی از سال ۱۳۸۲ در سبک های موسیقی پاپ رپ آغاز نمود. او معتقد است که سبک موسیقی‌اش خاص خودش است. معین زد با سرودن ترانه هایی با مفاهیم و مضمون های اجتماعی و عاشقانه قطعات موسیقیایی را با ملودی هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد.

معین زد علاوه بر خوانندگی در حرفه ترانه سرایی نیز کار می کند و با سرودن ترانه هایی با مفاهیم و مضمون های اجتماعی و عاشقانه قطعات موسیقیایی را با ملودی هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد و توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد.

بیوگرافی معین زد + ۱۰ تا از بهترین آهنگ های معین زد - ایرانیان سلبریتی

 

معین زد ارادت زیادی به اهل بیت داشته و اهل نوحه و مداحی برای اهل بیت نیز میباشد این موضوع را میتوان از عکسهای اینستاگرامش فهمید که به کربلا رفته است.

معین زد بعد از سال ها فعالیت توانست در نهایت خرداد 1398 برای قطعه جاده هزار با ترانه و ملودی خود و تنظیم سعید انصاری مجوز بگیرد.

بیوگرافی معین زد خواننده خوش صدا

 

ازدواج : 

معین زد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیتوته