آرمان صورتگر

آرمان صورتگر

آرمان صورتگر بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

آرمان صورتگر بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1361 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار آرمان صورتگر می‌توان به بازیگری در سریال مثل یک کابوس، سریال مثل یک کابوس و فیلم من مادر هستم اشاره کرد.

گپی با آرمان صورتگر جوان‌ترين خلبان ٧٤٧ در ايران

 

آرمان صورتگر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1387 در 26 سالگی در فیلم چشمک به کارگردانی جهانگیر جهانگیری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مثل یک کابوس، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آرمان صورتگر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون اکبر عبدی، رضا رویگری، افسانه بایگان و حدیث فولادوند را تجربه کرد.

آرمان صورتگر در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 4 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم آرمان صورتگر در این سال، بازیگری در فیلم من مادر هستم به کارگردانی فریدون جیرانی، سریال مثل یک کابوس به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، فیلم من مادر هستم به کارگردانی فریدون جیرانی و سریال مثل یک کابوس به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی محسوب می‌شود.

عکس های جدید آرمان صورتگر

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آرمان صورتگر بازی در سریال مثل یک کابوس بوده است. آرمان صورتگر سال 1390 در 29 سالگی در سریال مثل یک کابوس نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با شهرام شاه‌حسینی همکاری داشته است. آرمان صورتگر توانست با بازی در سریال مثل یک کابوس تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ناصر طهماسب، زهره حمیدی، داریوش فرهنگ و محمد صادقی بر تجارب او افزود.

آرمان صورتگر علاوه‌بر سریال مثل یک کابوس، سال 1390 در 29 سالگی در سریال مثل یک کابوس نیز بازی کرده است. آرمان صورتگر این‌بار با شهرام شاه‌حسینی یعنی کارگردان سریال مثل یک کابوس و هنرمندانی چون ناصر طهماسب، زهره حمیدی، داریوش فرهنگ و محمد صادقی همکاری داشت.

در این سال‌ها آرمان صورتگر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران پانته‌آ بهرام با 4 مرتبه، اکبر عبدی با 2 مرتبه، داریوش فرهنگ با 2 مرتبه، رابعه اسکویی با 2 مرتبه و بهرام ابراهیمی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با آرمان صورتگر داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آرمان صورتگر آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. آرمان صورتگر را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 60% آثار وی سینمایی و 40% آثارش تلویزیونی است. در واقع آرمان صورتگر از مجموع 10 اثری که در کارنامه دارد، در 6 اثر در سینما با نام‌های فیلم من مادر هستم، فیلم من مادر هستم، فیلم خوابهای دنباله دار، فیلم خوابهای دنباله دار، فیلم چشمک و فیلم چشمک به ایفای نقش پرداخته و در 4 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال برابر با اصل، سریال برابر با اصل، سریال مثل یک کابوس و سریال مثل یک کابوس بازی کرده است.

عکس بازیگران سریال نفس شیرین + بیوگرافی داستان

 

اینستاگرام آرمان صورتگر یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. آرمان صورتگر در اینستاگرام بیش از 84،796 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 48 نفر را دنبال می‌کند. همچنین آرمان صورتگر تاکنون در اینستاگرام بیش از 530 پست بارگذاری کرده است. آرمان صورتگر فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1393/06/02 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 705 لایک و 46 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی آرمان صورتگر تاکنون بیش از 2،026 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی آرمان صورتگر تاکنون بیش از 460 نظر ثبت شده است.

در مجموع در کارنامه 36 ساله و بیوگرافی آرمان صورتگر آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی آرمان صورتگر و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار آرمان صورتگر در منظوم سر بزنید. همه 10 اثر مهم آرمان صورتگر در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار آرمان صورتگر در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر آرمان صورتگر در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی آرمان صورتگر درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی آرمان صورتگر بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال مثل یک کابوس محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی آرمان صورتگر کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم چشمک محسوب می‌شود.

بیتوته