احسان ابراهیمی

احسان ابراهیمی

احسان ابراهیمی، بازیگر، نویسنده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون برنامه تلویزیونی «خندوانه»، برنامه تلویزیونی «دورهمی» و برنامه تلویزیونی «اکسیر» فعالیت داشته است.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

گلشیفته

خندوانه

دورهمی

اکسیر

 

توضیحات

احسان ابراهیمی نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار احسان ابراهیمی می‌توان به فعالیت در سریال گلشیفته، سریال همسایه‌ها و سریال عطسه اشاره کرد.

احسان ابراهیمی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1394 در سریال عطسه به کارگردانی مهران مدیری به عنوان نویسنده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گلشیفته، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای احسان ابراهیمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی و مهران غفوریان را تجربه کرد.

احسان ابراهیمی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم احسان ابراهیمی در این سال، فعالیت در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی احسان ابراهیمی فعالیت در سریال گلشیفته بوده است. احسان ابراهیمی سال 1396 سریال گلشیفته به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. احسان ابراهیمی توانست با فعالیت در سریال گلشیفته تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر مهناز افشار، مهدی هاشمی، هومن سیدی و سیامک انصاری توانست سطح کاری او را متحول کند.

احسان ابراهیمی علاوه‌بر سریال گلشیفته، سال 1395 در سریال همسایه‌ها نیز فعالیت داشته است. احسان ابراهیمی این‌بار با مهران غفوریان یعنی کارگردان سریال همسایه‌ها و هنرمندانی چون مهران غفوریان، شیرین صفری، سید جواد رضویان و سیروس گرجستانی همکاری داشت.

در بیوگرافی احسان ابراهیمی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی احسان ابراهیمی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار احسان ابراهیمی در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم احسان ابراهیمی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار احسان ابراهیمی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر احسان ابراهیمی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی احسان ابراهیمی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی احسان ابراهیمی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال گلشیفته محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی احسان ابراهیمی کمترین امتیاز را گرفته است، سریال عطسه محسوب می‌شود.