شبنم  معززی

شبنم معززی

شبنم معززی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون میباشد او در فیلم ها و سریالهای زیادی بازی کرده است سریالهایی همچون یادآوری ، یاداشت های کودکی ، آسمان همیشه ابری نیست و کمکم کن از مهمترین تجارب ایشان به شمار می آید.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

سوابق

شبنم معززی اولین بار در تلویزیون تجربه کسب کردو در سال 1380 در سریال یادداشت های کودکی به ایفای نقش پرداخت سریال قدیمی و خاطره انگیز «یادداشت های کودکی» به کارگردانی پریسا بخت آور و با نقش آفرینی زنده یادان سیروس گرجستانی، حمیده خیرآبادی و احمد قدکچیان در دهه 80 تولید شده بود.

بیوگرافی شبنم معززی بازیگر و همسرش و عکس جدید و الان کجاست +اینستاگرام

او در سال 1383 یا سریال کمکم کن به کارگردانی قاسم جعفری بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

شبنم معززی در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم شبنم معززی در این سال، بازیگری در فیلم انارهای نارس به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی و سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل محسوب می‌شود.

بیوگرافی شبنم معززی بازیگر و همسرش و عکس جدید و الان کجاست +اینستاگرام

فیلم ها و سریالهای شبنم معززی

او در سریال تلویزیونی و اپیزودیک «روزهای بهتر» در اپیزود «چادر گلدار» نقش “فهیمه” را ایفا کرد. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به مینا جعفرزاده، رامین ناصرنصیر، علیرضا استادی، سوگل طهماسبی و افشین نخعی اشاره داشت. شبنم معززی در سال 1390 با بازی در فیلم «پیدا و پنهان» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده‌اصل، برای اولین بار وارد سینما شد. او در سال 1396 در فیلم «حنا» به کارگردانی افشین صادقی حضور داشت و نقش “فروغ” را ایفا می‌کرد. از میان کارهای این هنرمند می‌توان سریال‌های «دیوار شیشه‌ای» ، «آسمان همیشه ابری نیست» ، «یادآوری» و «عشق گمشده» را نام برد.

بیوگرافی شبنم معززی بازیگر و همسرش و عکس جدید و الان کجاست +اینستاگرام

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شبنم معززی بازی در سریال یادآوری بوده است. شبنم معززی سال 1392 سریال یادآوری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حجت قاسم زاده اصل همکاری داشته است. شبنم معززی توانست با بازی در سریال یادآوری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فرخ نعمتی، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی و فرهاد قائمیان بر تجارب او افزود.

منبع: شبونه