نازنین  سهامی زاده

نازنین سهامی زاده

نازنین سهامی زاده، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد 1»، فیلم سینمایی «روشن» و فیلم سینمایی «ساکن خانه چوبی» فعالیت داشته است. وی همچنین در عرصه تئاتر در نمایش های «چشم در برابر چشم» و «مانوس» بازی و کارگردانی کرده است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

نازنین سهامی زاده بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار نازنین سهامی زاده می‌توان به بازیگری در سریال شهرزاد 1 اشاره کرد.

نازنین سهامی زاده در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نازنین سهامی زاده در این سال، بازیگری در سریال شهرزاد 1 به کارگردانی حسن فتحی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نازنین سهامی زاده بازی در سریال شهرزاد 1 بوده است. نازنین سهامی زاده سال 1394 سریال شهرزاد 1 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسن فتحی همکاری داشته است. نازنین سهامی زاده توانست با بازی در سریال شهرزاد 1 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علی نصیریان، ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی و مصطفی زمانی بر تجارب او افزود.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی نازنین سهامی زاده آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

در بیوگرافی نازنین سهامی زاده آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی نازنین سهامی زاده و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار نازنین سهامی زاده در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم نازنین سهامی زاده در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار نازنین سهامی زاده در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر نازنین سهامی زاده در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی نازنین سهامی زاده درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی نازنین سهامی زاده بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال شهرزاد 1 محسوب می‌شود.

منبع: منظوم