سروش  محمدزاده

سروش محمدزاده

سروش محمدزاده مشاور سینما و تلویزیون ایران است. 

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

سروش محمدزاده مشاور سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سروش محمدزاده می‌توان به فعالیت در سریال دیوار به دیوار اشاره کرد.

سروش محمدزاده در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم سروش محمدزاده در این سال، فعالیت در سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم محسوب می‌شود.

کارگردان «چهارشنبه» برای ساخت فیلم جدیدش دست به کار شد

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سروش محمدزاده فعالیت در سریال دیوار به دیوار بوده است. سروش محمدزاده کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1395 سریال دیوار به دیوار به عنوان مشاور فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. سروش محمدزاده توانست با فعالیت در سریال دیوار به دیوار تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، آزاده صمدی و محمدعلی شادمان توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه سروش محمدزاده را بیشتر بعنوان مشاور می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. سروش محمدزاده علاوه‌بر مشاور به‌عنوان دستیاراول کارگردان، تدوینگر و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر سروش محمدزاده در حرفه‌ی دستیاراول کارگردان، سریال دیوار به دیوار 2 است. مهم‌ترین اثر سروش محمدزاده در حرفه‌ی تدوینگر، فیلم چهارشنبه است. مهم‌ترین اثر سروش محمدزاده در حرفه‌ی کارگردان، فیلم چهارشنبه است.

سروش محمدزاده سال 1394 برای فیلم چهارشنبه توانست در 34مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش هنر و تجربه برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برنده شود.

بیوگرافی کامل سروش محمدزاده کارگردان و همسرش + آثار

 

در بیوگرافی سروش محمدزاده آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی سروش محمدزاده و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار سروش محمدزاده در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم سروش محمدزاده در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار سروش محمدزاده در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر سروش محمدزاده در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سروش محمدزاده درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سروش محمدزاده بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال دیوار به دیوار محسوب می‌شود.

منظوم