سعیده  رودبارکی

سعیده رودبارکی

سعیده رودبارکی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. 

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

سعیده رودبارکی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سعیده رودبارکی می‌توان به بازیگری در سریال آرام می گیریم، سریال تکیه بر باد و سریال ستایش 2 اشاره کرد.

سعیده رودبارکی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1390 در فیلم شیرین قناری بود به کارگردانی داوود توحیدپرست بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آرام می گیریم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سعیده رودبارکی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون نگین معتضدی، شهراد وثوقی، پردیس افکاری و مجید حاجی‌زاده را تجربه کرد.

الهه سریال آرام میگیریم یادتونه ؟ ببینید چقدر خارج از سریال خفن استایله !!

 

سعیده رودبارکی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سعیده رودبارکی در این سال، بازیگری در سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح الله سهرابی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سعیده رودبارکی بازی در سریال آرام می گیریم بوده است. سعیده رودبارکی سال 1395 سریال آرام می گیریم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با روح الله سهرابی همکاری داشته است. سعیده رودبارکی توانست با بازی در سریال آرام می گیریم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی، حمیدرضا هدایتی، هوشنگ توکلی و لعیا زنگنه بر تجارب او افزود.

سعیده رودبارکی علاوه‌بر سریال آرام می گیریم، سال 1391 در سریال تکیه بر باد نیز بازی کرده است. سعیده رودبارکی این‌بار با بهزاد خداویسی و محمود معظمی یعنی کارگردان سریال تکیه بر باد و هنرمندانی چون فرامرز قریبیان، افسانه‌ پاکرو، مهدی فخیم‌زاده و شهرام عبدلی همکاری داشت.

بیوگرافی سعیده رودبارکی (بازیگر) با عکس و داستان زندگی

 

در این سال‌ها سعیده رودبارکی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران داوود مقدادی با 2 مرتبه، مهرداد فلاحتگر با 2 مرتبه، نگین معتضدی با 2 مرتبه، مهدی سلوکی با 2 مرتبه و سید جواد زیتونی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با سعیده رودبارکی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سعیده رودبارکی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. سعیده رودبارکی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 75% آثار وی تلویزیونی و 25% آثارش سینمایی است. در واقع سعیده رودبارکی از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در تلویزیون با نام سریال آرام می گیریم، سریال ستایش 2 و سریال تکیه بر باد نام‌های و در 1 اثر در سینما با نام فیلم شیرین قناری بود بازی کرده است.

سعیده سادات رودبارکی | عکسهای جدید و دیدنی سعیده سادات رودبارکی بازیگر جوان  کشورمان!

 

در بیوگرافی سعیده رودبارکی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی سعیده رودبارکی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار سعیده رودبارکی در منظوم سر بزنید. همه 4 اثر مهم سعیده رودبارکی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار سعیده رودبارکی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر سعیده رودبارکی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سعیده رودبارکی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سعیده رودبارکی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال آرام می گیریم محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی سعیده رودبارکی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم شیرین قناری بود محسوب می‌شود.

منظوم