مرجان  قمری

مرجان قمری

مرجان قمری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مرجان قمری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مرجان قمری می‌توان به بازیگری در سریال در حاشیه 2، سریال سایه بان و سریال دروازه ساعات اشاره کرد.

بیوگرافی کامل مرجان قمری و همسرش |بررسی آثار+ تصاویر دیدنی

 

مرجان قمری نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1388 در سریال دروازه ساعات به کارگردانی سید جواد هاشمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال در حاشیه 2، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مرجان قمری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون اسرافیل علمداری، مجید فروغی، علی سلیمانی و شیوا بلوریان را تجربه کرد.

مرجان قمری در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مرجان قمری در این سال، بازیگری در سریال در حاشیه 2 به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

عکس های مرجان قمری و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مرجان قمری بازی در سریال در حاشیه 2 بوده است. مرجان قمری سال 1394 سریال در حاشیه 2 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. مرجان قمری توانست با بازی در سریال در حاشیه 2 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، سید جواد رضویان، سروش جمشیدی و مهران غفوریان بر تجارب او افزود.

مرجان قمری علاوه‌بر سریال در حاشیه 2، سال 1396 در سریال سایه بان نیز بازی کرده است. مرجان قمری این‌بار با جمشید محمودی یعنی کارگردان سریال سایه بان و هنرمندانی چون مجتبی پیرزاده، هستی مهدوی‌فر، محمدرضا غفاری و محمد ولی زادگان همکاری داشت.

در این سال‌ها مرجان قمری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران علی غلامی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با مرجان قمری داشته است.

بیوگرافی مرجان قمری بازیگر + زندگی شخصی هنری

 

در بیوگرافی مرجان قمری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مرجان قمری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مرجان قمری در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم مرجان قمری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مرجان قمری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مرجان قمری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مرجان قمری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مرجان قمری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال در حاشیه 2 محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مرجان قمری کمترین امتیاز را گرفته است، سریال دروازه ساعات محسوب می‌شود.

منظوم