آیسان  حداد

آیسان حداد

آیسان حداد، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

آیسان حداد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آیسان حداد می‌توان به بازیگری در فیلم شنل اشاره کرد.

آیسان حداد در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آیسان حداد در این سال، بازیگری در فیلم شنل به کارگردانی حسین کندری محسوب می‌شود.

آیسان حداد | بیوگرافی + عکس‌ها و فیلم‌ها | سلام‌سینما

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آیسان حداد بازی در فیلم شنل بوده است. آیسان حداد کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1395 فیلم شنل نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با حسین کندری همکاری داشته است. آیسان حداد توانست با بازی در فیلم شنل تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر باران کوثری، رضا بهبودی، فهیمه رحیم‌نیا و مهدی حسینی‌نیا بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی آیسان حداد آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی آیسان حداد و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار آیسان حداد در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم آیسان حداد در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار آیسان حداد در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر آیسان حداد در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی آیسان حداد درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی آیسان حداد بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم شنل محسوب می‌شود.

منظوم