رویا  شریف

رویا شریف

رویا شریف، بازیگر، تهیه کننده و مدیر تولید سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

رویا شریف بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار رویا شریف می‌توان به بازیگری در فیلم عملیات مهد کودک، فیلم مجرد 40 ساله و فیلم بهشت اینجاست اشاره کرد.

رویا شریف نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1389 در فیلم بهشت اینجاست به کارگردانی حمیدرضا سلیمیان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم عملیات مهد کودک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رویا شریف محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، نیره فراهانی، محمدهادی قمشی و محمدمهدی احدی را تجربه کرد.

رویا شریف: واقعاً متأسفم جناب رامبد جوان!

 

رویا شریف در سال 1391 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم رویا شریف در این سال، بازیگری در فیلم عملیات مهد کودک به کارگردانی فرزاد اژدری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی رویا شریف بازی در فیلم عملیات مهد کودک بوده است. رویا شریف سال 1391 فیلم عملیات مهد کودک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با فرزاد اژدری همکاری داشته است. رویا شریف توانست با بازی در فیلم عملیات مهد کودک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علیرضا خمسه، اکبر عبدی، شمسی فضل‌الهی و نرگس محمدی بر تجارب او افزود.

رویا شریف علاوه‌بر فیلم عملیات مهد کودک، سال 1393 در فیلم مجرد 40 ساله نیز بازی کرده است. رویا شریف این‌بار با شاهین باباپور یعنی کارگردان فیلم مجرد 40 ساله و هنرمندانی چون ماهایا پطروسیان، مجید صالحی، مهران غفوریان و سیروس گرجستانی همکاری داشت.

آخرین خبر | فیلم سینمایی «درمدت معلوم» با اتمام تدوین به صداگذاری رسید

 

با اینکه رویا شریف را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. رویا شریف علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان تهیه کننده و مدیر تولید نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار رویا شریف در حرفه‌ی تهیه کننده، فیلم در مدت معلوم و فیلم عملیات مهد کودک است. مهم‌ترین اثر رویا شریف در حرفه‌ی مدیر تولید، فیلم ما خیلی باحالیم است.

در بیوگرافی رویا شریف آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی رویا شریف و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار رویا شریف در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم رویا شریف در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار رویا شریف در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر رویا شریف در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی رویا شریف درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی رویا شریف بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم عملیات مهد کودک محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی رویا شریف کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم بهشت اینجاست محسوب می‌شود.

منظوم