میثاق  جمشیدی

میثاق جمشیدی

میثاق جمشیدی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

میثاق جمشیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1364 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار میثاق جمشیدی می‌توان به بازیگری در سریال مسافران، سریال هوش سیاه 2 و فیلم خجالت نکش اشاره کرد.

بیوگرافی میثاق جمشیدی | عکس ها و بیوگرافی میثاق جمشیدی بازیگر جادوگر

 

میثاق جمشیدی در سال 1388 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم میثاق جمشیدی در این سال، بازیگری در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان و سریال خانه بی پرنده به کارگردانی کاظم معصومی محسوب می‌شود.

میثاق جمشیدی | فول آلبوم تصاویر و بیوگرافی میثاق جمشیدی

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی میثاق جمشیدی بازی در سریال مسافران بوده است. میثاق جمشیدی سال 1388 در 24 سالگی در سریال مسافران نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رامبد جوان همکاری داشته است. میثاق جمشیدی توانست با بازی در سریال مسافران تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر غلامرضا کریمی، رامبد جوان، حمید لولایی و حسن معجونی بر تجارب او افزود.

میثاق جمشیدی علاوه‌بر سریال مسافران، سال 1392 در 28 سالگی در سریال هوش سیاه 2 نیز بازی کرده است. میثاق جمشیدی این‌بار با مسعود آب‌پرور یعنی کارگردان سریال هوش سیاه 2 و هنرمندانی چون حسین یاری، یغما یارعلی، کیکاوس یاکیده و کیهان ملکی همکاری داشت.

در این سال‌ها میثاق جمشیدی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران بانیپال شومون با 2 مرتبه، پاوان افسر با 2 مرتبه، سید علی صالحی با 2 مرتبه، محسن کیایی با 2 مرتبه و مهدی میری با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با میثاق جمشیدی داشته‌اند.

پرونده:میثاق جمشیدی.jpg - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی میثاق جمشیدی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. میثاق جمشیدی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 64% آثار وی تلویزیونی و 36% آثارش سینمایی است. در واقع میثاق جمشیدی از مجموع 11 اثری که در کارنامه دارد، در 7 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال سگدونی، سریال قرعه، سریال تعطیلات دوست‌داشتنی، سریال زخم، سریال هوش سیاه 2، سریال مسافران و سریال خانه بی پرنده نام‌های و در 4 اثر در سینما با نام‌های فیلم در وجه حامل، فیلم خجالت نکش، فیلم ایستگاه اتمسفر و فیلم روزهای زندگی بازی کرده است.

اینستاگرام میثاق جمشیدی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. میثاق جمشیدی در اینستاگرام بیش از 5،747 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 471 نفر را دنبال می‌کند. همچنین میثاق جمشیدی تاکنون در اینستاگرام بیش از 988 پست بارگذاری کرده است. میثاق جمشیدی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1392/05/13 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 33 لایک و 2 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی میثاق جمشیدی تاکنون بیش از 1،407 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی میثاق جمشیدی تاکنون بیش از 183 نظر ثبت شده است.

بیوگرافی میثاق جمشیدی بازیگر فصل دوم سریال تلویزیونی هوش سیاه

 

در مجموع در کارنامه 33 ساله و بیوگرافی میثاق جمشیدی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی میثاق جمشیدی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار میثاق جمشیدی در منظوم سر بزنید. همه 11 اثر مهم میثاق جمشیدی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار میثاق جمشیدی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر میثاق جمشیدی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی میثاق جمشیدی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی میثاق جمشیدی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال مسافران محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی میثاق جمشیدی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم ایستگاه اتمسفر محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی میثاق جمشیدی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران میثاق جمشیدی کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی میثاق جمشیدی، آثار میثاق جمشیدی، جوایز میثاق جمشیدی، همکاران میثاق جمشیدی، گالری عکس میثاق جمشیدی، قد میثاق جمشیدی، وزن میثاق جمشیدی، رنگ چشم میثاق جمشیدی، وضعیت تأهل و همسر میثاق جمشیدی، فرزندان میثاق جمشیدی، حواشی میثاق جمشیدی و کودکی میثاق جمشیدی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

منظوم