حمید خندان

حمید خندان

حمید خندان، خواننده و بازیگر تلویزیون و سینما، سال 1355 در شهر تهران متولد شد.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

حمید خندان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1355 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار حمید خندان می‌توان به بازیگری در فیلم زن بدلی، فیلم قلب های ناآرام و فیلم مردی روی ماه اشاره کرد.

حمید خندان : تصاویر دیده نشده از خندان

 

حمید خندان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1381 در 26 سالگی در فیلم قلب های ناآرام به کارگردانی مجید مظفری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم زن بدلی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حمید خندان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شیلا خداداد، بهزاد فراهانی، نیکو خردمند و حبیب دهقان‌نسب را تجربه کرد.

حمید خندان در سال 1385 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم حمید خندان در این سال، بازیگری در فیلم زن بدلی به کارگردانی مهرداد میرفلاح محسوب می‌شود.

حمید خندان : آهنگ ها ، کنسرت ها و بیوگرافی

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حمید خندان بازی در فیلم زن بدلی بوده است. حمید خندان سال 1385 در 30 سالگی در فیلم زن بدلی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مهرداد میرفلاح همکاری داشته است. حمید خندان توانست با بازی در فیلم زن بدلی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ماهایا پطروسیان، رضا شفیعی‌جم، رابعه اسکویی و بهزاد فراهانی بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها حمید خندان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران بهزاد فراهانی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با حمید خندان داشته است.

در مجموع در کارنامه 42 ساله و بیوگرافی حمید خندان آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی حمید خندان و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار حمید خندان در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم حمید خندان در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار حمید خندان در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر حمید خندان در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی حمید خندان درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی حمید خندان بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم زن بدلی محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی حمید خندان کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم مردی روی ماه محسوب می‌شود.

منظوم