ارسال به دیگران پرینت

سکه مجددا به کانال ۹ میلیون بازگشت.

در حالی که روز گذشته قیمت سکه به رکورد ۱۰ میلیون و چهارصد هزار تومان رسیده بود، در معاملات امروز (دوشنبه) با روند کاهشی شدیدی مواجه شد به طوری که در عصر امروز حتی سکه به نرخ ۹ میلیون ۴۰۰ هزار تومان نیز به فروش رسید.

 سکه مجددا به کانال ۹ میلیون بازگشت.

پس از ثبت رکورد کانال ۱۰ میلیونی سکه طی روز گذشته، در بازار امروز (دوشنبه) قیمت طلا نوسان زیادی را تجربه کرد و مجددا به کانال ۹ میلیون بازگشت.

در ساعت ۱۸ امروز دوشنبه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان قیمت خورد، این رقم برای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبت شده است.

همچنین هر قطعه نیم سکه ۵ میلیون، ربع سکه ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

طلای خام ۱۸ عیار هم با کاهش قیمت مواجه بود و هر گرم با رقم ۹۲۷ هزار و ۷۸۶ تومان و هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۱۹۰ هزار تومان به فروش رسید.

این در حالی است که بهای اونس جهانی نیز امروز به قیمت یک هزار و ۷۸۴ دلار معامله شد.

این ارقام در حالی در ساعت ۶ عصر به ثبت رسیده اند که برای دقایقی سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز با مبلغ ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، یعنی یک میلیون تومان کمتر از رقم روز گذشته نیز معامله شد.

«آیت محمدولی» رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران درباره معاملات بازار طلا و سکه به خبرنگار ایرنا گفت: این نوسان شدید در بازار امروز سکه، ناشی از تلاش برخی بازیگران این بازار برای سرمایه گذاری در بازارهای موازی و همچنین تحرکاتی است که در فضای مجازی برای مدیریت قیمت در سطح بازار صورت گرفته است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      قیپت سکه امروز با توجخ به اینکه انس جهانی افزایشی بوده وهچنین شاخص بورس شدیدتر از دبروز بهصورت کاذب ودستوری بالا بوده این کاهش شدید سکه دستوری کاذب وبی پایه واساس می باشد با ید ت‌وجه داشت که که این قیمت دستوری وکذذب پایدار نمی ماند وتز فردا مجددا شدید بتلا خواهد رفت زمانی پایین می آید که شاخص بورس برگردد پایبن وروی شاخص قبلی قرار گیرد چون بالارفتن بوری کذذب وزاهث تورم شدید می شود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه