ارسال به دیگران پرینت

سایت نت‌سنج‌پلاس مطلوب‌ترین اینترنت تلفن همراه را سنجید

دنیای امروز، دنیای ارتباطات، اینترنت و استفاده از امکانات به روز جهانی است. اینترنت دریچه ورود و بهره مندی از ثمرات عصر ارتباطات است.

سایت نت‌سنج‌پلاس مطلوب‌ترین اینترنت تلفن همراه را سنجید

دنیای امروز، دنیای ارتباطات، اینترنت و استفاده از امکانات به روز جهانی است. اینترنت دریچه ورود و بهره مندی از ثمرات عصر ارتباطات است. 

امروزه استفاده از اینترنت نیز فارغ از نوع استفاده و هدف از استفاده و با نگاه صرف به خود اینترنت و شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنتی برای کاربران اهمیت به سزایی دارد. 

سایت ها، ابزار ها و  اپلیکیشن های مختلفی برای سنجش میزان سرعت، پوشش، وضعیت خدمات، میزان شکایات،  رضایت یا عدم رضایتمندی و سنجش سایر پارامترها در کشورهای گوناگون فعالیت میکنند. اهمیت این امر را میتوان در توانایی سنجش کاربران از اپراتور خود، فراهم آوردن امکان مقایسه، سنجش و مطالعه در مورد اپراتور ها، مقایسه اپراتور ها با یکدیگر، ایجاد فضای رقابتی میان شرکت ها از طریق شفاف سازی خدمات ارائه شده، دید.

در ایران سایت نت سنج پلاس به تازگی در راستای اهداف و خدمات گفته شده وارد عمل شده است. این سایت که از شروع فعالیت آن حدود یک ماه میگذرد به بررسی اپراتور های مختلف اینترنتی و شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت میپردازد. در این سایت اپراتور ها به سه دسته موبایل، اینترنت پر سرعت ADSL، و اینترنت بی سیم TD-LTE تقسیم شده اند. با ورود به سایت اپراتور مورد استفاده شما در صفحه نمایش داده میشود و پس از تایید وارد وضعیت بررسی شده توسط سایت میگردد. 

در این بخش از سایت شما میتوانید جایگاه اپراتور و شرکت اینترنتی خود را در مقایسه با شرکت های دیگر در حوزه کیفیت و شکایات و تعرفه ها مشاهده فرمایید. هر کدام از این بخش ها خود به چند بخش جانبی تقسیم میشوند که وضعیت اپراتور مورد نظر را به خوبی به نمایش میگذارد.  

با گزینه ویرایش این قسمت سایت نیز میتوان به بررسی وضعیت سایر اپراتور ها و همچنین مقایسه آنها پرداخت. این امر در جهت شفاف سازی نوع خدمات اپراتور مصرفی و همچنین تحقیق برای استفاده از خدمات شرکت جدید به عنوان مشتری جدید و یا تصمیم به ادامه همکاری و یا قطع همکاری بسیار مفید است. سنجش وضعیت اینترنت امروزه برای کاربران تازه وارد و حتی قدیمی بسیار حائز اهمیت میباشد بنابراین لزوم فعالیت چنین مراکز و سایت ها احساس میشود.

در بخش تلفن همراه این سایت با مقایسه اپراتور های گوناگون در بخش کیفیت به خوبی میتوان پیشتازی شبکه اینترنتی همراه اول را مشاهده کرد. همراه اول به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات تلفن همراه و همچنین اینترنت پر سرعت نسل جدید  در سنجش پارامتر های مختلف یکه تاز است. 

هرچند در شهر های گوناگون وضعیت اپراتور ها با توجه به پوشش و جنبه های مختلف تجاری، بازی، پوشش، وبگردی، دانلود و ... متفاوت است اما به لحاظ شاخص کل همراه اول سرآمد اپراتور های ارائه کننده خدمات اینترنت تلفن همراه است یا به عبارت دیگر وضعیت این اپراتور در تمامی بخشهای نام برده شده «خوب» گزارش شده است.

خدمات تلفن همراه به نسبت سایر خدمات تلفنی با توجه به جدید تر بودن آن و همچنین به روز رسانی بسیار سریع در خصوص ارائه خدمات جدید، ممکن است برای مصرف کنندگان کمی زمانبر باشد اما همراه اول نشان داده است که هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی در بروز رسانی خدمات پیشتاز است.

با توجه به مدت زمان کم راه اندازی  و فعالیت نت سنج پلاس برای سنجش، میتوان گفت همراه اول از گذشته در ارائه خدمات توانسته است مشتریان خود را از خدمات با کیفیت و جالب رضایت بهره مند سازد و صرفا بسته به پارامتر های سنجش نبوده، که اکنون توانسته در صدر با کیفیت ترین اپراتور از دید گزارشهای مردمی قرار گیرد.

مزیت سایت های سنجش خدمات اپراتوری مانند نمونه نت سنج پلاس در ایران نیز آگاه سازی و راحت سازی سنجش خدمات و مقایسه اپراتور های گوناگون با یکدیگر است که در راستای مشتری مداری و شفاف نشان دادن کیفیت خدمات میباشد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه