ارسال به دیگران پرینت

محسن چاوشی از نخستین کتاب شعرش گفت‌.

محسن چاوشی از نخستین کتاب شعرش گفت‌. این خواننده پس از انتشار آخرین آلبوم خود «بی‌نام»، درباره مفاهیم و محتوای کتاب شعرش «این عشق هیولایی» خطاب به مخاطبانش اظهار کرد: مخاطب همه شعرهای کتابم یک نفر است. من از عشق نوشتم و خواستم شما هم «عشق» را بخوانید.

محسن چاوشی از نخستین کتاب شعرش گفت‌.

چاوشی همچنین درباره پیش‌فروش کتابش گفت: عددها و رکوردها دیگر سال‌هاست که دغدغه من نیست. هنرمند یک مسئولیت اجتماعی و فرهنگی دارد و آن هم خوراک ذهنی و فکری دادن به مردم و مخاطبش است. همیشه سعی کرده‌ام به مخاطب احترام بگذارم و به داشته‌هایش بیفزایم. این‌که همراهانی تا این حد فرهیخته و متفکر دارم برای من ارزشی غیرقابل وصف دارد و امیدوارم بتوانم مثل گذشته همپا و همراه با آن‌ها پیش بروم.

نسرین بابایی، مدیر انتشارات آفتاب اندیشه نیز درباره روند انتشار این کتاب و نبود نسخه فیزیکی آن بیان کرد: فعلا آقای چاوشی تصمیم دارد از طریق فروش اینترنتی کتابش را ارائه کند و به مرور پیش‌بینی فروش نسخه فیزیکی را نیز خواهیم داشت که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس اعلام این نشر، کتاب محسن چاوشی از هفته اول بهمن‌ماه برای افرادی که در پیش‌فروش اینترنتی این کتاب شرکت کرده و «این عشق هیولایی» را خریداری کرده‌اند، ارسال خواهد شد. 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه