ارسال به دیگران پرینت

معجون خانگی که کمک به کاهش وزن شما می کند

در کاهش وزن، بدن نباید از خواص عسل و آبلیمو غافل شد. یکی از ویژگی‌های این ترکیب این است که یک چربی سوز بسیار مفید است، یکی از مواد موثر لیمو که به مقداری در عسل هم یافت می‌شود ویتامین C است که درچربی سوزی به خوبی عمل می کند.

معجون خانگی که کمک به کاهش وزن شما می کند

در کاهش وزن، بدن نباید از خواص عسل و آبلیمو غافل شد. یکی از ویژگی‌های این ترکیب این است که یک چربی سوز بسیار مفید است، یکی از مواد موثر لیمو که به مقداری در عسل هم یافت می‌شود ویتامین C است که درچربی سوزی به خوبی عمل می کند. به همین دلیل به ورزشکارانی که تمایل به کاهش وزن دارند پیشنهاد می‌شود پس از ورزش و حتی در استراحت از ویتامین C غافل نباشند.

علاوه بر این در ترکیب عسل و آبلیمو فیبر پکتین وجود دارد، پکتین یکی از مواد موثر در مهار اشتهاست به همین دلیل توصیه می‌شود در ابتدای صبح به صورت ناشتا این ترکیب مفید را استفاده کنید تا در طول روز احساس گرسنگی کمتری کنید و به این ترتیب  با کاهش وزن روبه رو می‌شوید.

برای تهیه مخلوط آب و عسل در ابتدا  یک نصفه لیمو را در یک فنجان آب گرم بریزید. سپس یک قاشق چای خوری عسل را به آن مخلوط اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای کاهش وزن مصرف آب زیاد است، آب می‌تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد و یکی دیگر از فواید آن احساس سیری است که با مصرف مداوم آب بدست می‌آید. با مصرف آب و لیمو و عسل علاوه بر اینکه آب به بدن برای کاهش وزن می‌رسد، حفظ آب در بدن نیز انجام می‌شود.  

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه