ارسال به دیگران پرینت

قاچاق | 3000 لیتر مکمل داروی دامی در ساوجبلاغ کشف شد

رئیس سازمان دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ البرز گفت: طی بازرسی دامپزشکی ساوجبلاغ، حدود 3000 لیتر مکمل دارویی دامی،10 تن ذرت و 6 تن جو تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

 قاچاق | 3000  لیتر مکمل داروی دامی در ساوجبلاغ کشف شد

فردین حسین زاده، رئیس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت‌وگو با فارس در ساوجبلاغ، گفت: در پی بازرسی‌های سرزده از سطح شهرستان ساوجبلاغ 3000 لیتر مکمل دارویی دامی تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبارهای غیرمجاز نهاده‌های دامی کشف، ضبط و مالک آنرا به منظور تعیین تکلیف به دستگاه تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

رئیس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: این بازدیدها با هدف رصد و پایش نهاده‌های دامی است که بصورت سرزده انجام می‌شود؛ در این مورد با یک انبار مشکوک مواجه شدیم و پس از ورود به انبار مقادیری نهاده دامی بی‌هویت شامل 10 تن ذرت و 6 تن جو دپو شده کشف شد.

وی با بیان اینکه فرد متخلف را به دستگاه تعزیرات حکومتی معرفی شد، ادامه داد: باتوجه به حساسیت‌های حال حاضر در خصوص تامین نهاده‌های دامی، طبق دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کل کشور، کلیه تولید، توزیع و مصرف کنندگان خوراک دام موظف هستند درباره ورود و خروج محصولات و مواد اولیه مصرفی شان اطلاعات لازم را در سامانه GIS ثبت و یا گزارش آنها را به اداره دامپزشکی ارائه کنند.

این مقام مسؤول یادآور شد: بازرسان این اداره در همین راستا بصورت مستمر در حال بازرسی از انبارها، شرکت‌ها و دامداری‌ها و مرغداری‌ها به منظور نظارت بر زنجیره تامین خوراک دام و پیشگیری از تخلفات احتمالی هستند.

وی اظهار کرد: دامپزشکی علیرغم تصور همگان علاوه بر نظارت‌های بهداشتی دقیق، در امر جلوگیری از قاچاق و کمک به تامین نهاده‌های دامی دولتی که به تامین محصولات دامی در سبد غذایی مردم منجر می‌شود، تلاش‌های گسترده ای انجام می‌دهد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه