ارسال به دیگران پرینت

تاخت و تاز «کرونا» در میان مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک

کرونا این روزها خیلی از اهالی ورزش را درگیر خود کرده طوریکه بعد از ورزشکاران و مربیان‌شان، به سراغ مدیران رده بالای مستقر در ساختمان های مهم خیابان سئول هم رفته است.

تاخت و تاز «کرونا» در میان مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک

 مدت زمان زیادی از مصوبه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای آغاز تدریجی و حداقلی فعالیت های ورزشی در کشور نمی گذرد اما در همین مدت زمان کوتاه شمار مبتلایان به این ویروس در میان ورزشی ها روند صعودی گرفته طوریکه به نظر می رسد ورزش به یکی از کانون های شیوع کرونا در کشور تبدیل شده است.

بیشترین آمار در مورد مبتلایان به کرونا در فوتبال و لیگ برتری های این رشته گزارش شده و حتی لغو دیدار تیم های استقلال و پارس جنوبی و نساجی با فولاد را هم موجب شده است. 

قرار بود این دیدارها از هفته بیست و سوم لیگ برتر روز یکشنبه برگزار شود اما شناسایی موارد پرتعداد مبتلا به کرونا در این تیم ها منجر به لغو بازی ها شد. پرسپولیس، فولاد خوزستان، پارس جنوبی جم و ... دیگر تیم هایی هستند که تست کرونا برخی ورزشکاران و اعضای کادر فنی آنها مثبت اعلام شده است.

علاوه بر ورزشکاران و مربیان اما کرونا اخیرا مدیران ورزش را هم هدف قرار داده است. با وجود اعمال خیلی از مراقب های بهداشتی لازم در ساختمان های مدیریتی ورزش در خیابان سئول، برخی افراد تصمیم گیرنده در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک طی روزهای اخیر درگیر ویروس کرونا شده اند و به همین دلیل در محل کارشان حاضر نمی شوند.

روند صعودی که آمار مبتلایان به کرونا در میان اهالی ورزش دارد، تا حدی زیادی نگران کننده است.  پیش از این و در جریان موج نخست شیوع کرونا، اتخاذ تمهیدات لازم برای لغو مسابقات و تعطیلی اماکن ورزشی کمک کرد تا این ویروس جمعیت کمی از ورزشی ها را مبتلا کند اما به دنبال کنار رفتن موانع و آغاز فعالیت ها و رفت و آمد به اماکن ورزشی، این جمعیت در حال گسترده تر شدن است.

با همه اینها برگزاری برنامه های ورزشی مانند افتتاحیه ها، بازدید روزانه مسئولان از فدراسیون ها، مجامع انتخاباتی و .... متوقف نشده و حتی بعضا بدون اعمال کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شوند.

روز گذشته هم مهرزاد خلیلیان رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش تاکید داشت که این ستاد تصمیمی برای لغو دوباره فعالیت های ورزشی ندارد با این حال به نظر می رسد ادامه این روند منجر به اتخاذ تصمیماتی جدید شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه