ارسال به دیگران پرینت

لیمو | تاثیر تمیزکنندگی لیمو

تاثیر تمیزکنندگی لیمو | فر را با لیمو تمیز کنید

ممکن است فر شما با روغن یا مواد غذایی دیگر کثیف شده باشد. ما در اینجا ترفندی را به شما یاد می‌دهیم که بتوانید فر را به راحتی تمیز کنید تا مثل روز اول شود.

تاثیر تمیزکنندگی لیمو | فر را با لیمو تمیز کنید

تأثیر تمیزکنندگی لیمو

ممکن است فر شما با روغن یا مواد غذایی دیگر کثیف شده باشد. ما در اینجا ترفندی را به شما یاد می‌دهیم که بتوانید فر را به راحتی تمیز کنید تا مثل روز اول شود و تاثیر تمیزکنندگی لیمو را مشاهده کنید.

1-آب و لیمو را با هم ترکیب کنید 

برای شروع لازم است فقط یک تکه لیموی تازه را در یک و نیم فنجان آب در یک کاسه مخلوط کنید یا در صورت تمایل می‌‎توانید از سینی شیرینی کوچک و متوسط یا بشقاب پای استفاده کنید. سپس مخلوط را به مدت 20 دقیقه در فر 250 درجه قرار دهید. 

2- فر را پاک کنید 

بعد از 20 دقیقه حرارت را خاموش کرده و اجازه دهید آب برای چند دقیقه خنک شود. با این حال، مهم است که اجازه ندهید این ترکیب بیش از حد سرد شود. هنوز باید گرم باشد. 

وقتی آب به دمای مناسب رسید، باید کف، دیوارها و قفسه‌های فر را با اسفنج یا پارچه نخی آغشته به آب لیموی گرم پاک کنید. سپس فر را با پارچه دیگری خشک کنید. 

3- از اسفنج استفاده کنید 

در حالی که استفاده از یک پارچه کهنه کارتان را راه می‌اندازد، اما کارشناسان توصیه می‌کنند که از یک اسکاچ الیافی یا اسفنج سلولزی چوب استفاده کنید. قبل از پاک کردن باقی مانده‌ها با پارچه باید آن را تا زمانی که تمیز شود، روی سطح فر بمالید. 

چگونه فر را با جوش شیرین و لیمو تمیز کنیم؟ 

برای مناطق چرب‌تر و سفت‌تر، می‌توانید از جوش شیرین در کنار لیمو در کف و داخل در فر استفاده کنید. قبل از فشار دادن آب لیمو روی جوش‌شیرین، لیمو را به برش‌های ضخیم برش دهید و بعد فر را دستمال بکشید تا لکه‌ها از بین بروند. 

آیا تاثیر تمیزکنندگی لیمو خوب است؟

بله، استفاده از لیمو یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید فر را تمیز کنید. همچنین اگر به دنبال نحوه تمیز کردن طبیعی مایکروویو هستید، می‌توانید از آب لیمو همراه با یک‌سوم فنجان آب استفاده کنید. 

متخصصان پیشنهاد می‌کنند قبل از اینکه داخل دستگاه را کاملاً پاک کنید، محلول را در یک کاسه به مدت 3 تا 5 دقیقه مخلوط کنید و در ماکروویو بگذارید. فراموش نکنید که بیرون دستگاه را با یک پارچه و مقداری سرکه رقیق شده یا سایر محصولات پاک کننده پاک کنید. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

 

منبع : 55 آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه