ارسال به دیگران پرینت

دری نجف‌آبادی:

اقتصاد | مدیریت بازار باید در دستان یک جریان ارزشی باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدیریت بازار باید در دستان یک جریان ارزشی باشد تا در مقاطع حساس بتواند حکیمانه رفتار کند، بنابراین تشکیل یک هیئت اندیشه‌ورز به منظور پرکردن برخی از خلاء‌ها برای برخورداری از یک مدیریت صحیح ضروری است.


اقتصاد |  مدیریت بازار باید در دستان یک جریان ارزشی باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدیریت بازار باید در دستان یک جریان ارزشی باشد تا در مقاطع حساس بتواند حکیمانه رفتار کند، بنابراین تشکیل یک هیئت اندیشه‌ورز به منظور پرکردن برخی از خلاء‌ها برای برخورداری از یک مدیریت صحیح ضروری است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به اصناف و بازاریان اظهار داشت: برخورداری مجموعه اصناف و بازاریان از افراد معتقد به دین و ارزش‌های اسلامی و همچنین وجود افراد خداباور در این قشر از جامعه خیرات و برکات بسیاری را برای نظام اسلامی به همراه داشته است که تقویت روزافزون این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ دینی و اسلامی در میان کسبه رواج یافت و تحول اساسی در بازاریان و اصناف به وجود آمد و آنچه که اهمیت دارد تقویت صداقت، امانت‌داری و مقید به حلال و حرام بودن در کاسبی است که خوشبختانه این موارد در بازاریان و کسبه ما وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تقویت روحیه معنویت بیش از پیش باید در واحدهای صنفی طنین‌انداز شود و این روحیه باید توسط پیشکسوتان به نسل جوان انتقال یابد چراکه این مهم می‌تواند سبب تقویت روابط مردم و حکومت شود.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: مدیریت بازار باید در دستان یک جریان ارزشی باشد تا در مقاطع حساس بتواند حکیمانه رفتار کند، از این رو تشکیل یک هیئت اندیشه‌ورز به منظور پرکردن برخی از خلاء‌ها و کمبودها در راستای برخورداری از یک مدیریت صحیح ضروری است.

وی ادامه داد: وجود قیمت‌های متعدد در برخی کالاها امروز مردم را آزار می‌دهد که بسیج اصناف با ورود به این موضوع باید میدان‌داری کند تا بتوان از یک مدیریت یکپارچه در بازار برخوردار شویم.

اصناف و بازاریان متضرران اصلی ویروس کرونا؛ وقتی دولت حمایتی از اصناف ندارد

آیت‌الله درّی‌نجف‌آبادی: جهاد فرهنگی و اقتصادی اصناف و بازاریان زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی است

اصناف و بازاریان هیچ نقشی در گرانی و تورم ندارند

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: اقدامات بسیج اصناف در احیای واحدهای تولیدی و همچنین حمایت از کالای داخل قابل تقدیر است و این روند باید تا قطع کامل وابستگی‌ها به خارج و ایجاد رونق تولید در کشور پرقدرت ادامه یابد که البته نقش مردم هم در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

دری نجف‌آبادی افزود: متأسفانه امروز دشمن با ترویج پوشاک غربی به دنبال ضربه زدن به عفاف و حجاب ایرانی است، از این رو ترویج و گسترش فرهنگ سبک زندگی اسلامی و حمایت از حجاب و عفاف یکی از ضروریات جامعه به شمار می‌رود که یکی از ابعاد آن تولید پوشاک و لباس به این سبک است.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها باید به این مسئله توجه داشته باشند که ترویج فرهنگ غرب و سبک زندگی غربی خیانت به نظام اسلامی و آرمان‌های شهداست چراکه این موضوع علاوه بر لطمات کوتاه‌مدت آسیب‌های بلندمدتی را هم به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ترویج و گسترش اخلاق و فرهنگ دینی در میان اصناف و بازاریان یک ضرورت مهم است که اتاق اصناف و بسیج اصناف باید در این زمینه اقدامات جدی و تاثیرگذاری داشته باشند تا بازار در نظام اسلامی در یک مسیر الهی و اسلامی قرار گیرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه