ارسال به دیگران پرینت

اکبری تالارپشتی، نماینده مجلس:نظری در مورد فیلترینگ شبکه های اجتماعی ندارد

من در توییتر گاهی توییت می‌زنم. ولی ما نگران هستیم که از همین موضوع هم سواستفاده شود. مانند همان اتفاقی که برای آقای ترامپ افتاد و توییتر بنا به نظر خودش توییت‌های ایشان را حذف کرد.


اکبری تالارپشتی، نماینده مجلس:نظری در مورد فیلترینگ شبکه های اجتماعی  ندارد

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: من در توییتر گاهی توییت می‌زنم. ولی ما نگران هستیم که از همین موضوع هم سواستفاده شود. مانند همان اتفاقی که برای آقای ترامپ افتاد و توییتر بنا به نظر خودش توییت‌های ایشان را حذف کرد.

عزت‌الله اکبری تالارپشتی درباره فعالیت شبکه‌های اجتماعی در کشور، گفت: به هرحال شبکه‌های اجتماعی ویژگی‌های مختلفی دارند و اگر در مسیر منافع ملی و منافع مردم قرار داشته باشند، اتفاق خوبی است.

این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا موافق فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در کشور هستید، گفت: من نظری درباره این موضوع ندارم و دوستان در کمیسیون فرهنگی بهتر می‌توانند به این سوال پاسخ بدهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما در شبکه‌های اجتماعی فعال هستید، تاکید کرد: بله من در توییتر گاهی توییت می‌زنم. ولی ما نگران هستیم که از همین موضوع هم سواستفاده شود. مانند همان اتفاقی که برای آقای ترامپ افتاد و توییتر بنا به نظر خودش توییت‌های ایشان را حذف کرد.

اکبری تالارپشتی گفت: در حوزه اقتصادی شبکه‌های اجتماعی نقش خودشان را دارند و من امیدوارم که شبکه‌های اجتماعی و فعالیت آنها در جهت منافع ملی کشور باشد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه