وزیر نفت: در خارج از ایران هیچ دارایی ندارم که شامل تحریم شود
| بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران در واکنش به تحریمهای جدید آمریکا در توئیتی تاکید کرد که دوران یکجانبهگرایی در جهان به پایان رسیده است.
زنگنه در این توئیت افزود: تحریم من و همکارانم واکنش منفعلانه به شکست سیاست واشنگتن برای به صفر رساندن صادرات نفت است.
وی تصریح کرد: دوران یکجانبهگرایی در جهان به پایان رسیده است. صنعت نفت ایران از پا نخواهد نشست.
او گفت: هیچ دارایی هم در خارج از ایران ندارم که شامل تحریم شود. جان و مال و آبرویم فدای ایران.
دیدگاه تان را بنویسید