ارسال به دیگران پرینت

وزیر نفت: در خارج از ایران هیچ دارایی ندارم که شامل تحریم شود

| بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا در توئیتی تاکید کرد که دوران یکجانبه‌گرایی در جهان به پایان رسیده است.

وزیر نفت: در خارج از ایران هیچ دارایی ندارم که شامل تحریم شود

زنگنه در این توئیت افزود: تحریم من و همکارانم واکنش منفعلانه به شکست سیاست واشنگتن برای به صفر رساندن صادرات نفت است.

وی تصریح کرد: دوران یکجانبه‌گرایی در جهان به پایان رسیده است. صنعت نفت ایران از پا نخواهد نشست.

او گفت: هیچ دارایی هم در خارج از ایران ندارم که شامل تحریم شود. جان و مال و آبرویم فدای ایران.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه