ارسال به دیگران پرینت

زنی که در کنگره آمریکا کشته شد که بود؟

| زنی شب گذشته در داخل ساختمان کنگره کشته شد.

زنی که در کنگره آمریکا کشته شد که بود؟

لیندسی واتس خبرنگار آمریکایی در پیام توئیتری خود نوشت: زنی که دیروز در داخل ساختمان کنگره هدف اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، اشلی بابیت بود و خانواده او این را تایید کردند. او صاحب تجارت در سن دیه گو بود که بدون همسرش به واشنگتن دی سی آمده بود. مادرشوهرش گفت: من واقعا نمی دانم چرا او تصمیم به این کار گرفت و آمد در این تظاهرات شرکت کرد

وی همچنین نوشت: اشلی بابیت یک نظامی کهنه کار بود که 14 سال سابقه فعالیت نظامی داشت.

 

 

منبع : قطره
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه