ارسال به دیگران پرینت

سی ان ان:

انتخابات | ترامپ در تجمع حامیانش برای سخنرانی علیه پنس شرکت می کند

شبکه سی ان ان دقایقی پیش گزارش داد که ترامپ قرار است تا ساعتی دیگر در تجمع بزرگ حامیانش در واشنگتن شرکت می کند و علیه مایک پنس معاون خود سخنرانی خواهد کرد. یک منبع آگاه به سی ان ان گفت: ترامپ قرار است در این سخنرانی به تندی مواضع اخیر معاون خود پنس را مورد انتقاد قرار دهد. علاوه براین او همچنان از معاون خود می خواهد تا آرای الکترال کالج را رد کند.


 انتخابات | ترامپ در تجمع حامیانش برای سخنرانی علیه پنس شرکت می کند

شبکه سی ان ان دقایقی پیش گزارش داد که ترامپ قرار است تا ساعتی دیگر در تجمع بزرگ حامیانش در واشنگتن شرکت می کند و علیه مایک پنس معاون خود سخنرانی خواهد کرد.

 سی ان ان گزارش داد که بخش روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری آمریکا دربیانیه ای اعلام کرد که ترامپ شبانه روز به سختی کار می کند و دیدارهای مختلفی در روز دارد و وی در مراسم نجات آمریکا سخنرانی خواهد کرد.

یک منبع آگاه به سی ان ان گفت: ترامپ قرار است در این سخنرانی به تندی مواضع اخیر معاون خود پنس را مورد انتقاد قرار دهد. علاوه براین او همچنان از معاون خود می خواهد تا آرای الکترال کالج را رد کند.

ترامپ روز سه شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود مدعی شد که معاون رئیس جمهوری قدرت عدم پذیرش نتایج انتخابات که در آن تقلب صورت گرفته را دارد.

ترامپ به اشتباه مدعی است که پنس در نشست امروز کنگره برای تصمیم در مورد نتیجه انتخابات می تواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را که به نفع جو بایدن نامزد حزب دموکرات بوده ، نپذیرد.

با آغاز نشست مشترک کنگره آمریکا برای بررسی تاییدیه‌های آرای الکترال، هواداران ترامپ در مقابل کاخ سفید تجمع کرده‌اند تا مخالفت خود را با نتیجه این انتخابات اعلام کنند.

در این تجمع برخی از اعضای جمهوری‌خواه کنگره که قرار است با نتیجه آرای گزینشگران مخالفت کنند، سخنرانی می‌کنند..

سخنرانان این تجمع تلاش داشتند که از کلمات و عباراتی که ترامپ علیه رقبا و حزب دموکرات استفاده کرده است، بهره گیرند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه