ارسال به دیگران پرینت

عبادی پور: اجازه دهید به مردم قول نتیجه ندهیم| شب و روز آرزوی المپیک داشتیم

ملی پوش والیبال ایران می گوید که ایران در رقابت های المپیک کار سختی دارد.

عبادی پور: اجازه دهید به مردم قول نتیجه ندهیم| شب و روز آرزوی المپیک داشتیم

میلاد عبادی پور ملی پوش والیبال ایران در حاشیه مراسم بدرقه اولین گروه ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک توکیو گفت: در لیگ ملتهای والیبال انتظار آن نتیجه ها را نداشتیم اما متاسفانه شرایط به گونه ای بود که نتوانستیم نتیجه مورد انتظار را بگیریم. باید بگویم که المپیک با لیگ ملت های والیبال متفاوت بوده و به امید خدا با قدرت خواهیم رفت تا به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: به دلیل اینکه المپیک هرچهار سال یک بار برگزار می شود ورزشکاران برای نمایش توانایی های خود به میدان می آیند. باید بگویم که جلوی همه تیم ها طوری ظاهر می شویم که انگار قهرمان جهان هستند و از قبل با ذهنیت برد پا به میدان نمی گذاریم. به المپیک خواهیم رفت تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

عبادی‌پور در مورد قول دادن به‌ مردم ایران برای کسب نتیجه گفت: مطمئنا کار سختی داریم. اگر اجازه بدهید قول ندهم چون اگر یک درصد اتفاق بدی رخ دهد شرمنده‌ مردم‌ می‌شویم. از بازی‌ها نمی‌ترسیم و تنها از این‌ موضوع ترس داریم که شرمنده مردم نشویم. قول نمی‌دهم، اما مطمئن باشید همه توان خود را به کار خواهیم ‌گرفت.

او گفت: همه ورزشکاران منتظر المپیک بودند تا خودی نشان دهند. شب و روز خواب و آرزوی المپیک را داشتیم که بتوانیم قدرت ایران را نشان دهیم. هدف ما این است که در مسابقات المپیک نشان دهیم که ایران و ایرانی جزو بهترین های دنیا است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه