ارسال به دیگران پرینت

نوشاد عالمیان موفق به کسب سهمیه از طریق رنکینگ نشد

با اعلام فهرست نهایی پینگ پنگ بازان حاضر در المپیک توکیو، نوشاد عالمیان موفق به کسب سهمیه از طریق رنکینگ نشد.


نوشاد عالمیان موفق به کسب سهمیه از طریق رنکینگ نشد

لیست نهایی شرکت کنندگان در المپیک توکیو را منتشر کرد و نهایتا در بخش مردان ۶۵ بازیکن و در بخش بانوان ۷۰ بازیکن جواز حضور در رقابت های انفرادی این مسابقات را به دست آوردند. 

در رقابت های انفرادی که قرار بود ۷۰ بازیکن حضور پیدا کنند در بخش مردان ۶۵ بازیکن مجوز گرفتند و سهمیه ۵ بازیکن دیگر که باید از رنکینگ جهانی وارد المپیک می شدند به میکس دوبل اختصاص یافت. از این رو نوشاد عالمیان نتوانست سهمیه مسابقات المپیک را کسب کند. نوشاد با شانس یازدهم در رنکینگ المپیک در صورتی که ۵ سهمیه دیگر مثل بانوان به رنکینگ جهانی اختصاص داده می شد جواز حضور در المپیک توکیو را به دست می آورد ولی این چنین نشد و ۶ بازیکن از رنکینگ به رقابت های المپیک راه پیدا کردند. 

 نیما عالمیان که ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ با قهرمانی در آسیای میانه موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود تنها نماینده ایران در مسابقات انفرادی توکیو خواهد بود.

در رقابت های انفرادی مردان، اروپا با ۲۸ بازیکن از ۱۹ کشور بیشتر ورزشکار را بین قاره ها دارد و آسیا نیز با ۱۷ بازیکن از ۱۱ کشور در رده دوم قرار دارد. ۲۰ سهمیه مسابقات انفرادی نیز بین قاره های دیگر تقسیم شده است. در بخش مردان وایلد کارت به بازیکنی از کشور توگو رسید. 

در بخش بانوان اما شرایط متفاوت شد و هر ۷۰ سهمیه انفرادی به بازیکنان اختصاص یافت. در مسابقات انفرادی زنان، قاره اروپا با ۳۰ بازیکن از ۱۹ کشور مانند مردان در جایگاه نخست است و آسیا با ۲۱ بازیکن از ۱۲ کشور در رتبه دوم ایستاد. ۱۹ سهمیه باقی مانده به دیگر قاره‌ها اختصاص یافت. در بخش زنان وایلد کارت به ورزشکاری از کشور گویانا داده شد. 

در مسابقات تیمی المپیک نیز ۱۶ تیم حضور دارند که سهم اروپا ۷ تیم و آسیا ۵ تیم است. 

در رقابت های میکس نیز ۱۶ تیم از ۱۶ کشور جهان حضور دارند که قاره های اروپا و آسیا هر کدام شش سهمیه کسب کردند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه