ارسال به دیگران پرینت

خانه‌داری | ترفند خانه‌داری

۶ ترفند خانه‌داری که کسی بهت نگفته! | آموزش ترفند خانه‌داری +ویدئو

خانه‌داری کار سخت و فرسایشی است که اگر یک سری نکات را بلد باشید حسابی برای کارهایتان جلو خواهید افتاد.در ادامه برای اطلاع از ترفندهای خانه‌داری با ما همراه باشید.

۶ ترفند خانه‌داری که کسی بهت نگفته! | آموزش ترفند خانه‌داری +ویدئو

۶ ترفند خانه‌داری که کسی بهت نگفته!

خانه‌داری کار سخت و فرسایشی است که اگر یک سری نکات را بلد باشید حسابی برای کارهایتان جلو خواهید افتاد.در ادامه برای اطلاع از ترفندهای خانه‌داری با ما همراه باشید.

چیزهای کوچکی پشته قضیه وجود دارد که روی هم جمع می شود منجر به ایجاد یک اختلال بزرگ می شود. به این ترتیب اگر زمان بگذارید و نگاهی به زندگی خود کنید مشکلات کوچک تان را در زندگی پیدا می کنید که با اندکی تلاش و فکر حل می شود. اما علاوه بر تغییرات کوچک و تلاش های بزرگ، چند عادت نظافت بسیار ساده نیز وجود دارد که ممکن است قبلاً نشنیده باشید. این عادات نه خیلی سخت هستند و نه خیلی آسان. به 10 دستورالعمل زیر توجه کنید و با کاربرد آنها در زندگی، نظافت خانه را بسیار آسانتر از همیشه انجام دهید.

از این به بعد به جای اینکه از بیرون کالباس بگیری، با این روش توی خونه سه سوته کالباس سالم درست کن! | طرز تهیه کالباس فوری + ویدئو

1-ابتدا لوازم مورد نیاز خود را جمع کنید

2- بخش های مختلف خانه را به ترتیب تمیز کنید

3- از بالا به پایین تمیز کنید

4- وسواس را کنار بگذارید.

5- از ابزار مناسب برای نظافت استفاده کنید

6- قبل از تمیز کردن خانه، ابتدا آن را مرتب کنید

7- از روش ها و ابزارهای تمیز کردن “به سبک قدیمی” استفاده کنید

8- فقط در صورت لزوم ضد عفونی کنید

9- پس از تمیز کردن سطوح با پارچه ی نمناک، آن را خشک کنید

10- نظافت خانه را برای خود سرگرم کننده کنید

از بین بردن لکه های مختلف: بیشتر این موارد مربوط به مبلمان و فرش هستند:
آبمیوه: یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را در یک فنجان آب گرم حل کنید و لکه را از بین ببرید.آدامس: لکه را با سشوار گرم کنید، بخراشید و سپس با محلول شوینده بشوئید و پاک کنید.سس: لکه را با خمیر صابون Fels-Naptha تمیز کنید، سپس بشویید. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید. تا زمانی که لکه از بین نرود شی مورد نظر را در خشک کن قرار ندهید.خردل: برای از بین بردن مواد جامد، از محلول های شوینده استفاده کنید. وقتی لکه کم رنگ شد، آن را بشویید و زیر نور خورشید خشک کنید.رژ لب: با استفاده از پاک کننده های ناخن مبتنی بر استون و به دنبال آن محلول های شوینده لکه را پاک و سپس تمیز کنید.نوشیدنی های رنگی: روی لکه آب بپاشید. اگر لکه همچنان باقی ماند، مواد شوینده را امتحان کنید

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه