ارسال به دیگران پرینت

صاف ایستادن | صاف ایستادن پرده

پرده خونتون رو فیکس کن! | ترفند صاف ایستادن پرده

اگر با صاف ایستادن پرده خانه مشکل دارید حتما این خبر را دنبال کنید در ادامه برای اطلاع از ترفند صاف ایستادن پرده با ما همراه باشید.

پرده خونتون رو فیکس کن! | ترفند صاف ایستادن پرده

ترفند صاف ایستادن پرده

 

اگر با صاف ایستادن پرده خانه مشکل دارید حتما این خبر را دنبال کنید در ادامه برای اطلاع از ترفند صاف ایستادن پرده با ما همراه باشید.

پرده پانچی چیست؟

پرده پانچ به پرده هایی گفته می شود که به وسیله حلقه هایی که به کمک دستگاه در لبه ی بالایی آن قرار گرفته یا به اصطلاح پانچ شده است، روی چوب پرده قرار می گیرد.
در آموزش دوخت پرده پانچ می توان از انواع پارچه های کتان، حریر، مخمل و ساتن استفاده کرد. دوخت پرده های پانچ ساده بوده و فقط باید به فاصله ی حلقه های پانچ در پرده دقت کرد؛ چراکه فاصله بین حلقه های پانچ تعیین کننده نحوه ایستادن پرده و زیبایی آن می باشد.

 

یکبار برای همیشه روش اصلی و آسون تمیز کردن لکه‌های سخت روی سرامیک و پارکت رو یاد بگیر! | با این روش دیگه هیچوقت گرد و خاک روی سرامیک نمیشینه! + ویدئو

آسانی در نصب پرده های پانچیدر طرز دوخت پرده پانچ، حلقه هایی وجود دارد که به راحتی بر روی چوب پرده قرار می گیرد. این موضوع نصب پرده پانچی را بسیار ساده می کند.
سهولت در نصب پرده پانچی، باعث می شود تا هزینه ای که نصاب برای نصب آن دریافت می کند بسیار کم شود. همچنین در هنگام شتسشوی پرده نیز، باز و بسته کردن آن بسیار ساده بوده و ارزش پرده پانچ را در همین زمان مشخص می کند.

گر می خواهید ظاهری رسمی تر داشته باشید، نوار پلیسه تزئینی را انتخاب کنید
اگرچه چین‌های مدادی در اکثر پرده‌ها استاندارد هستند، اما می‌توانید با استفاده از نوار به پرده‌های خود استایلی شیک بدهید
شما آن را به همان روشی که نوار مداد را انجام می دهید روی پرده می دوزید، اما وقتی رشته ها را می کشید، نوار به شکل الماسی جمع می شود
باز هم می توانید با کشیدن رشته های انتهایی، چین ها را به اندازه دلخواه پهن یا باریک کنید.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه