ارسال به دیگران پرینت

پوست کندن هویج | ترفند پوست کندن هویج

یه عمر هویج رو اشتباه پوست میگرفتی! | همه‌ی روش‌های قدیمی رو فراموش کن! | پوست کندن هویج به روش متفاوت

برای اطلاع از نحوه و روش جدید پوست کندن هویج با ما در ادامه همراه باشید.

یه عمر هویج رو اشتباه پوست میگرفتی! | همه‌ی روش‌های قدیمی رو فراموش کن! | پوست کندن هویج به روش متفاوت

ترفند پوست کندن هویج

برای اطلاع از نحوه و روش جدید پوست کندن هویج با ما در ادامه همراه باشید.

آیا شما هم از زمان‌گذاشتن زیاد برای پوست کندن هویج خسته شده‌اید؟ شاید بخواهید یک خرگوش اجاره کنید تا هویج‌هایتان را پوست‌گیری کند! در این مطلب به شما ترفند سریع پوست کندن هویج را آموزش می‌دهیم. با چند ترفند ساده شما می‌توانید حجم بسیار زیادی از هویج را پوست بکنید و برای وعده‌های غذایی دیگرتان نیز ذخیره کنید. اگر می‌خواهید هویج را به‌راحتی پوست بکنید، بهتر است آن را با یک دستمال نگه دارید تا لیز نخورد. همچنین می‌توانید قسمت بالا و پایین هویج را ببرید که هویج صاف بایستد.

ترفند پوست کندن هویج

با روش‌های قدیمی خداحافظی کنید

برای پوست کندن هویج به این نکته دقت کنید که پوست هویج دارای مواد معدنی، ویتامین C و فیبر است که برای بدن لازم هستند. در این قسمت ۵ ترفند سریع پوست کندن هویج را برای شما بیان می‌کنیم. حتماً قبل از پوست ‌گرفتن هویج آن را با آب بشویید.

به کمک یک‌ پوست‌کن می‌توانید به‌راحتی یک هویج را پوست بکنید. برای این کار کافی است بعد از شستشوی هویج آن را روی یک سطح صاف قرار دهید. از قسمت بالایی هویج شروع کنید و به سمت پایین هویج پوست‌کن را بکشید تا پوست را کاملاً جدا کند. دقت کنید برای راحت‌تر پوست کندن هویج دست خود را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید. شما می‌توانید پوست هویج را برای مصارف غذایی نگهداری کنید؛ زیرا سرشار از انواع ویتامین‌ها است.

قبل از رابطه جنسی فقط اینها را بخورید | با این مواد غذایی هیجان رابطه جنسی را چند برابر کنید

هویج‌ها را با آب گرم به مدت ۵ دقیقه بجوشانید سپس آن‌ها را درون مقداری آب یخ قرار دهید به این روش پوست هویج‌ها به‌سرعت کنده می‌شوند؛ زیرا به آنها شوک وارد می‌شود.

مقداری نمک دانه درشت را روی هویج بریزید و آن را به‌خوبی روی هویج پخش کنید سپس مقداری آب ‌روی آن‌ها بریزید مشاهده می‌کنید پوست هویج کنده می‌شود.

از یک سیم ظرف‌شویی برای پوست کندن هویج استفاده کنید. برای این کار ابتدا به کمک یک سیم تمیز روی هویج را کاملاً سیم بزنید بعد از چند ثانیه هویجی بدون پوست دارید. بهتر است حالت سیم زدن به‌صورت دورانی باشد.

با استفاده از یک قاشق می‌توانید به‌راحتی پوست هویج را جدا کنید. پوست هویج نازک است و به کمک لبه قاشق از هویج جدا می‌شود. این کار را حتی کودکان نیز می‌توانند انجام دهند چون مانند چاقو خطرناک نیست.

از چاقوهای تیز و دندانه‌دار برای پوست کندن هویج استفاده کنید. این روش برای هویج‌هایی که پیرتر هستند روش خوبی است.

نکاتی درباره سریع پوست کندن هویج

هنگامی که از پوست‌کن استفاده می‌کنید، سعی کنید هویج را از پایین به سمت بالا پوست بگیرید. این روش برای سریع پوست کندن هویج بسیار عالی است. قسمت بالایی هویج ضخیم است و پوست کندن آنجا کمی سخت‌تر است. جالب است بدانید افرادی که چپ‌دست هستند نمی‌توانند از این نکته استفاده کنند. به‌خاطر شرایطی که دارند این روش برای آنها سخت‌تر می‌شود.

 با این ترفندها و نکات گفته شده تجربه لذت بخشی از پوست کندن هویج خواهید داشت و در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید. همچنین به کمک این روش‌ها می‌توانید لایه‌های نازکی از پوست را جدا کنید و به خود هویج آسیبی وارد نشود.

چنانچه می‌خواهید از آب‌هویج استفاده کنید می‌توانید از هویج‌هایی با پوست و بدون پوست استفاده کنید. هویجی که بدون پوست است در آب‌میوه گیری دارای رنگ روشن‌تری است. از خاصیت‌های مهم هویج رفع یبوست و التیام زخم معده است. اگر می‌خواهید پوست را جدا کنید، مواظب باشید فقط لایه برونی کنده شود و به خود هویج آسیبی نرسد. پوست هویج دارای فیبر و مواد معدنی مفیدی برای بدن است. سعی کنید پوست هویج را دور نریزید. پوست هویج را می‌توانید خشک کنید و سپس آن را پودر کرده و برای تزئین مواد غذایی استفاده کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رها ارسالی در

      برای کندن پوست هویج دو دقیقه ا نها را در آب سر قرار دهید وبعد دربیارید وبا چاقوی آشپز خان آرام روی هویج ها بکشید این روش خیلی خوب اس ت

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه