ارسال به دیگران پرینت

عشق | عشق های کوتاه مدت

چرا یهویی از همسرمون متنفر و خسته میشیم؟! | عاقبت عشق های کوتاه مدت بهتر از این نمیشه! + راه حل

برای اطلاع از علت وجود عشق های کوتاه مدت با ما در ادامه همراه باشید.

چرا یهویی از همسرمون متنفر و خسته میشیم؟! | عاقبت عشق های کوتاه مدت بهتر از این نمیشه! + راه حل

عشق های کوتاه مدت

برای اطلاع از علت وجود عشق های کوتاه مدت با ما در ادامه همراه باشید.

عشق زمانی عالی است، که ماندگار باشد. بعضی از عشق‌ها ماندگار هستند، اما امروزه، افراد تمایل بیشتری به عشق های کوتاه مدت دارند.

عشق زمانی عالی است، که ماندگار باشد. بعضی از عشق‌ها ماندگار هستند، اما امروزه، افراد تمایل بیشتری به عشق های کوتاه مدت دارند. اما مطالعات نشان داده که حتی اگر هیچ کدام از زوجین یکدیگر را دوست نداشته باشند بازهم نمی توانند بپذیرند که عشق سابقشان وارد رابطه عاشقانه شود. اما چرا افراد از عشقشان خسته می شوند؟

با این روشها در رابطه جنسی همسر خود را ارضا کنید

، ۱۰ دلیلی که باعث می شود مردم از عشقشان خسته شوند برایتان آوردیم.

1. عدم برقراری ارتباط

تضاد و مشکلات حل‌نشده ، نیازهای بیان نشده، احساسات ابراز نشده و عدم قدردانی از یکدیگر باعث می شود زوجین دیگر نتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. ارتباط خوب، کلید یک رابطه سالم است و فقدان آن یک رابطه را از بین می برد.

۲. نادیده گرفتن یکدیگر

عشق بین زوجین باید بی قید و شرط باشد. وقتی احترام و مهربانی از بین می رود و زوجین یکدیگر را نادیده می گیرند، عشق هم از بین می رود.

۳. انتظارات برآورده نشده

در ابتدا، رفع نیازها و خواسته های شریک زندگی آسان است. اما به مرور زمان، افراد خواسته های خودشان را در اولویت قرار می دهند و به نیازها و انتظارات همسرشان کمتر توجه می کنند.

۴. خیانت

خیانت، به احساس صمیمیت و اعتماد در رابطه آسیب می زند. پی بردن به اینکه همسرتان به شما خیانت کرده یا دروغ بزرگی به شما گفته است، آسیب جبران ناپذیری به رابطه وارد می کند.

۵. حسادت شدید

اینکه احساس می کنید همسرتان شما را برای خودش می‌خواهد، حسادتش را قابل قبول می کند. اما زمانی که حسادت بر رابطه حاکم می شود، دیگر جایی برای اعتماد وجود ندارد.

۶. رابطه بر پایه محکمی بنا نشده

اگر رابطه ضعیف شروع شده باشد، خیلی سریع پیش رفته باشد یا فقط از روی هوس بوده باشد، احتمالاً آنقدر ریشه ندارد که بتواند زمان را تحمل کند یا بر موانع واقعی رابطه غلبه کند.

7. ناسازگاری

هنگامی که یک زن و شوهر یکدیگر را بهتر می شناسند، ممکن است به مرور زمان متوجه شوند که سبک زندگی، اولویت ها و ارزش های آنها با هم هماهنگ نیست.

۸. یک رویداد مهم در زندگی

این رویداد می تواند تولد فرزند، اخراج از کار، ورشکستگی و سایر اتفاقاتی باشد که ذهن زوجین را درگیر می کند و انگیزه و امید به زندگی را از آنها می گیرد. برخی از زوج‌ها به‌جای پذیرش مشکلات زندگی و حل کردن آن در کنار هم، یکدیگر را ترک می کنند.

۹. از اول عشق نبوده است

هوس می تواند خودش را به شکل عشق نشان دهد. زمانی که ماه عسل به پایان می رسد، هوس باعث ایجاد احساس پوچی و کمبود عشق در رابطه می شود.

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد ارسالی در

      به نظر من زندگی زناشویی مثل یک بشقاب غذا می ماند اگر. کسی آب دهن تو غذا بیندازد دیگر قابل خوردن نیست اگر دست بزند یا فوت کند با بی میلی آن را می توان خورد. زن .ومرد هم فرق ندارد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه