ارسال به دیگران پرینت

رونالدو | خانواده رونالدو

کتک خوردن بچه‌های رونالدو در مدارس عربستان! | حریف بچه‌های اونجا نشدن! + جزئیات

برای اطلاع از جزئیات کتک خوردن خانواده رونالدو در مدرسه با ما در ادامه همراه باشید.

کتک خوردن بچه‌های رونالدو در مدارس عربستان! | حریف بچه‌های اونجا نشدن! + جزئیات

 خانواده رونالدو

برای اطلاع از جزئیات کتک خوردن خانواده رونالدو در مدرسه با ما در ادامه همراه باشید.

پس از پخش فصل اول مستند «من جورجینا هستم»، از نتفلیکس، اخیرا فصل دوم این مستند نیز منتشر شد. در فصل دوم، همسر رونالدو پرده از حقیقتی تلخ از فرزندان رونالدو برمی‌دارد. رونالدو پنج فرزند دارد؛ کریستیانو جونیور (۱۲ ساله)، اوا و متئو (۵ ساله)، آلانا (۵ ساله) و اسمرالدا (۷ ماهه). آلانا و اسمرالدا فرزندان او از جورجینا هستند.

جورجینا در این مستند فاش می‌کند که همواره از بچه‌هایش می‌خواهد که از خشونت پرهیز کنند و حتی اگر در مدرسه (یا مهد) با زورگویی و خشونت روبه‌رو شوند نیز هیچ واکنشی نشان ندهند.

رونالدو آرزوی کودک سوریه‌ای را برآورده کرد/ سوژه اول فوتبال عربستان اشک همه را در آورد +ویدیو

جورجینا فاش کرد که آن‌ها تقریبا هر روز در مدرسه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند و هرگز نیز از خود دفاع نمی‌کنند: «به خاطر شهرت رونالدو این رفتار‌های خشونت‌آمیز از جانب دیگر بچه‌ها عجیب نیست و من متوجه می‌شوم، چون اغلب فرزندانم با گریه به خانه برمی‌گردند. دفاع از خود را بلد نیستند؟ این‌طور نیست. واقعیت این است که هرگز دوست ندارم فرزندانم با افراد دیگر به خشونت رفتار کنند.»

جورجینا همچنین فاش کرد که او یک مادر سخت‌گیر است و با وجود زندگی مرفه و لوکس، او همیشه به بچه‌هایش سخت می‌گیرد: «من به آن‌ها توضیح می‌دهم که باید وعده غذایی را کامل بخورند و غذا نباید اضافه بیاید. اگر بخشی از ناهار را نخورند، همان را باید به عنوان میان وعده یا شام مصرف کنند.»

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • شایان ارسالی در

      آفرین جورجینا. همینطور جلو برو ما هواتو داریم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه