ارسال به دیگران پرینت

صهیونیست | رژیم صهیونیستی

آماده باش برای رژیم صهیونیستی | عملیات ناکام اصفهان به ضررشان تمام شد

رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمد و احتمال اقدام تلافی جویانه ایران را می دهند.

آماده باش برای رژیم صهیونیستی | عملیات ناکام اصفهان به ضررشان تمام شد

رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمد و احتمال اقدام تلافی جویانه ایران را می دهند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه این رژیم خبر داد، نهادهای امنیتی هشدار می‌دهند که احتمال انجام اقدام تلافی جویانه ایران در مقابل اقدام صورت گرفته در اصفهان بسیار زیاد است.

به زعم این رسانه عبری زبان، ایران احتمالا اهداف اسرائیلی مختلفی را مورد حمله قرار خواهد داد.

هشدار برای ایران! | 3 اتحاد منطقه که شوخی بردار نیستند!


شبکه تلویزیون سراسری رژیم صهیونیست (کان) هم در گزارشی اذعان کرد، از دیدگاه محافل امنیتی اسرائیلی انجام این اقدام تلافی جویانه حتمی است، اما آنچه محافل امنیتی را به خود مشغول کرده زمان بندی این اقدام انتقامی است.

این رسانه صهیونیستی خاطر نشان کرد: نهادهای امنیتی اسرائیل از بیم وقوع این اقدام به حال آماده باش کامل قرار گرفته‌اند اما نمی‌دانند که ایران از چه ابزاری و از طریق چه مسیری این ضربه وارد خواهد کرد.

ایتای بلومنتال و جان اهارانوویچ در گزارشی در این رابطه در پایگاه اطلاع رسانی کان هم نوشتند، اسرائیل خود را برای اقدام تلافی جویانه ایران آماده می‌کند.

این دو تحلیل‌گر صهیونست با استناد به گفتگویی که یک مسئول ایرانی با شبکه الجزیره داشت به نقل از وی اعلام کردند، کسی که با آتش بازی می‌کند، اولین کسی است که خواهد سوخت.

کان همچنین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی فاش کرد، دیدی برنیاع رئیس موساد ساعت 10 شب روز حادثه ناگهان از جلسه کابینه خارج شد و دیگر به آن باز نگشت و بعد از خروج وی بود که خبرهایی در مورد وقوع این حمله منتشر شد.

این رسانه سراسری رژیم صهیونیستی در خبر دیگری هم اعلام کرد: ارتش به تمام نیروهای خود در شمال (فلسطین اشغالی) آماده باش کامل داده و سامانه‌های پدافندی‌اش را هم در حال آماده باش قرار داده است.

 

منبع : جوان آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه