ارسال به دیگران پرینت

حزب الله: اجازه سازش لبنان با رژیم صهیونیستی را نمی دهیم

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله ضمن مخالفت حزب الله با مساله سازش با رژیم صهیونیستی اعلام کرد: عده‌ای هر روز و هر ساعت با راه‌اندازی کمپین‌های گمراه کننده سیاسی، رسانه‌ای و روانی، دروغ ها و اتهامات ناروا در رسانه‌ها منتشر می‌کنند تا مقاومت هم به صف سازشگران بپیوندد.


حزب الله: اجازه سازش لبنان با رژیم صهیونیستی را نمی دهیم

«سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله امروز (یک شنبه) در سخنانی در مراسم ختم شیخ "حاتم اسماعیل" از علمای لبنان در حسینیه منطقه "دیر قانون" تاکید کرد: دستورهایی از سوی پادشاهان و امرا رسید که همه (کشورهای اسلامی) باید مسیر عادی سازی و سازش با رژیم صهیونیستی را طی کنند، اما آیا در این منطقه و در این دنیا یک انسان عاقل تصور می کند که ما بپذیریم که لبنان در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی قرار بگیرد، به خصوص که اسرائیل غاصب دست به کشتار و ویرانی زد و ما را هدف قرار داد و ما را به نفت و آب و خاک و سرزمین و حاکمیتمان تهدید کرد؟

وی افزود: عده‌ای (در لبنان) هر روز و هر ساعت با راه‌اندازی کمپین‌های گمراه کننده سیاسی، رسانه‌ای و روانی، دروغ ها و اتهامات ناروا علیه مقاومت در رسانه‌ها منتشر می‌کنند تا مقاومت به صف سازشگران بپیوندند.

به گزارش العهد، صفی‌الدین در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص اوضاع داخلی لبنان نیز تصریح کرد: در لبنان اختلاف نظرات مختلفی وجود دارد و ما اذعان داریم که دیدگاه ما با کسانی که به دنبال بررسی مسایل مالی و اقتصادی با رویکرد گذشته هستند، متفاوت است؛ جای تعجب است که چرا برخی در لبنان دوباره ما را به اتخاذ همان سیاست‌های گذشته فرا می‌خوانند، این در حالی می باشد که همگان اعتراف دارند که سیاست‌های غلط مالی و اقتصادی اعم از بانکی و غیربانکی باعث شده که لبنان در لبه پرتگاه قرار بگیرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در پایان تأکید کرد که لبنان باید به خود تکیه کند، ارتش ملی آن قوی و مستقل و همچنین اقتصادش ملی و مستقل باشد، نه اینکه مورد طمع بانک‌ها یا طمع مفسدان سیری ناپذیر قرار گیرد؛ از این رو درست نیست کسی از ما بخواهد که دوباره به همان تجربه برگردیم و این یکی از اصلی ترین نقاط اختلاف ما با آنهاست.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • گشتاسب ارسالی در

      سازش لبنان با رژیم صهیونیسم یعنی عمر مقاومت و نفوذ ایران تمام شده است .خاورمیانه بدون نفوذ حتی بدون رابطه سیاسی اقتصادی با حکومت فعلی ایران.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه