ارسال به دیگران پرینت

عینک | عینک همه چیزبین

با این عینک هرچیزی که با چشم عادی دیده نمی شود می توانید ببینید! + عکس

برای مشاهده جزئیات عینک همه چیزبین با ما در ادامه همراه باشید.

با این عینک هرچیزی که با چشم عادی دیده نمی شود می توانید ببینید! + عکس

عینک همه چیز بین

یکی از دلایل اصلی نابینایی، ضعیف شدن بخشی از شبکیه به نام ماکولا است، ضعف و زوال بینایی بیشتر وابسته به سن است. در این پدیده، مرکز بینایی افراد مسن تار شده یا حتی به طور کامل از بین می‌رود. از همین رو کمپانی «آرگس» عینکی طراحی کرده تا بتوان از طریق آن تصاویر دیده نشده بدون چشم مسلح را دید.

این عینک که به طور رسمی ماه آینده در نمایشگاه «سی ای اس» معرفی می شود، توسط استارتاپ کره‌ای «سلیکو» با سرمایه گذاری سامسونگ ساخته می شود.

5789262

عینکی که تصاویر دیده نشده را نمایش می‌دهد

در پل بین دوشیشه این عینک، یک دوربین کوچک 4K تعبیه شده است که هر چیزی را که در مقابل چشم کاربر قرار دارد تصویر می کند. تصویر به صورت ویدیویی زنده از دوربین روی یک صفحه دایره‌ای در یک طرف میدان دید کاربر، جایی که وی در واقع می تواند آن را ببیند، نمایش داده می‌شود.

زنی که همزمان سه شوهر داشت! | ماجرای عجیب اما واقعی در ایران!

با استفاده از یک برنامه که در تلفنی هوشمند جفت شده، کاربران می توانند در ابتدا منطقه دقیق میدان دید خود را که تحت تاثیر قرار گرفته است مشخص کنند، به علاوه می توانند تعیین کند که فیلم دوربین از همان منطقه‌ای از چشم که قادر به دیدن نبست، نمایش داده شود. علاوه بر این، با استفاده از دستورات صوتی، آنها می توانند این ویدیو را بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی کنند.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه