ارسال به دیگران پرینت

گوگل | عینک

گوگل از محصول جدید خود رونمایی کرد | عینک واقعیت افزوده

رونمایی گوگل از «عینک واقعیت افزوده» با قابلیت ترجمه همزمان

گوگل از محصول جدید خود رونمایی کرد | عینک واقعیت افزوده

شرکت گوگل نمونه اولیه یک عینک موسوم به «عینک واقعیت افزوده» را معرفی کرد که می‌تواند به طور خودکار گفتار را برای کاربران به زبان‌های مختلف ترجمه کند.این عینک هوشمند که از آن در کنفرانس سالانه «گوگل آی/او» این شرکت رونمایی شد، ظاهراً از برنامه مترجم گوگل برای گوش دادن، ترجمه، و نشان دادن متن روی لنزهای عینک استفاده می‌کند که برای کاربران قابل خواندن است.

ویدیوی نسخه نمایشی که از قبل ضبط شده بود کوتاه و مختصر بود، اما چشم‌اندازی تحسین‌‌برانگیز از انواع تولیدات گوگل در رابطه با فناوری‌های «واقعیت افزوده» ارائه می‌داد.

این نسخه آزمایشی نشان داد که چگونه مترجم گوگل می‌تواند به طور اتوماتیک به گفتار گوش دهد و آن را در بی‌درنگ ترجمه کند و متن ترجمه‌شده را طوری به کاربر نشان دهد که به راحتی قابل دیدن و خواندن باشد.

گوگل همچنین نشان داد که چگونه این عینک هوشمند به افراد ناشنوا یا کم‌شنوا کمک می‌کند تا هنگامی که سمعک ندارند و یا قادر به زدن سمعک نیستند، بتوانند از طریق خواندن متن گفت‌و‌گو با دیگران ارتباط برقرار کنند.

کنفرانس گوگل آی/او یک نشست سالیانه است که توسط شرکت گوگل در شهر سان فرانسیسکوی ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود. این کنفرانس شامل جلسات فنی با تمرکز روی کالاهای جدید با فناوری‌های پیشرو و نوین است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه