ارسال به دیگران پرینت

راهی که 100 میلیون سرمایه ام را چند برابر کرد

شاید برایتان سوال شده باشد که چگونه سرمایه ام را چند برابر کردم که باید بگویم بنده از طریق آراد برندینگ و آموزش هایی که در خصوص مسیر تجارت می گذاشت توانستم راه و روش کسب درآمد میلیونی را پیدا کنم و به من کمک کرد تا در این راه قرار گیرم.

راهی که 100 میلیون سرمایه ام را چند برابر کرد

شاید برایتان سوال شده باشد که چگونه سرمایه ام را چند برابر کردم که باید بگویم بنده از طریق آراد برندینگ و آموزش هایی که در خصوص مسیر تجارت می گذاشت توانستم راه و روش کسب درآمد میلیونی را پیدا کنم و به من کمک کرد تا در این راه قرار گیرم.

آرادبرندینگ

در واقع باید گفت که افرادی که این تصورات کلاه برداری را نسبت به شرکت آرادبرندینگ دارند.

چند دسته هستند دسته اول کسانی هستند که از آراد و فعالیتی که می کنند هیچ گونه اطلاعی نداشته و فقط بر اساس شنیده های خود درباره این شرکت قضاوت می کنند.

دسته دیگر کسانی هستند که از فعالیت هایی که آراد انجام می دهد کاملا آگاه هستند.

اما به دلیل این که از ورود به عرصه های جدید و فعالیت های نو آورانه ترس دارند و ذهن آن ها هنوز در تجارت های سنتی گیر کرده است به دلیل این ترس این تصورات را نسبت به آراد برندینگ دارند.

دسته ای دیگر وجود دارد که رقبای آراد هستند البته باید باز هم اشاره کنیم که در ایران و جهان هیچ شرکتی در اشل آراد فعالیت نمی کند.

این رقبا کسانی هستند که به علیت بزرگی آراد توانایی رقابت را نداشته و رو به این گونه شایعه پراکنی ها می کنند و دسته آخر کسانی هستند که که با آراد همکاری کرده و به نتیجه نرسیده اند اما نه به این دلیل که آراد راه اشتباهی باشد.

2-1

آراد داک

نوشتن محتوا در آراد داک روزهای اول کاری ممکن است سخت باشد.

با خودتان بگویید وقتی می خواهم چیزی را بنویسم کدام عضو از اعضای بدنم باید کار کند؟

شاید بگویید دست چرا که دست است که باید تایپ کند.

اما سختی اش به خاطر تایپ کردن نیست.

سختی نوشتن محتوا از دو جا نشات می گیرد.

اول اینکه اطلاعات مان کم است.

وقتی که اطلاعات مان درباره چیزی زیاد باشد خیلی راحت تر می توان درباره آن نوشت و وقتی اطلاعات کمی داریم نوشتن سخت می شود.

دومین موضوع قدرت فکر و عقل است.

در حقیقت نوشتن خوب نیاز به فکری خوب دارد.

2-2

با ۱۰۰ میلیون چیکار کنم

در پاسخ به کسانی که می پرسند با ۱۰۰ میلیون چیکار کنم؟ باید گفت با ۱۰۰ میلیون تومان نمی توان وارد این کسب و کار شد. با توجه به اینکه این مورد توسط افراد زیادی سؤال می شود، در بین کسب و کارها گنجانده شد تا برای همه واضح شود که سرمایه زیادی برای شروع نیاز دارد. با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومانی تنها می توان تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای تهیه آبمیوه های طبیعی را تهیه کرد.

با توجه به گستردگی کشور ایران و سوغاتی های متعدد و متنوعی که در سرتاسر مناطق آن وجود دارد، به راحتی می توان به درآمدهای خوب دست پیدا کرد. این محصولات علاوه بر سهولت تولید، سود بسیار بالایی دارند و یکی از کسب و کارهایی است که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. در ضمن باید بدانید که شیرینی جات و سوغاتی هایی که در ایران وجود دارد، هیچ مشابهی در دنیا ندارد و می توان با تبلیغات درست و اصولی، بازار صادراتی بسیار خوبی به دست آورد.

2-3

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه